قیمت روز بیت کوین 18 اردیبهشت 1402/ رمزارز معروف باز هم سقوط کرد!

بیت کوین ریزش سنگینی را تجربه کرد و نتوانست کانال 28 هزار دلاری را حفظ کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 1 هزار و 29 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 27 هزار و 951 دلاری رسید. با این حال عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین همچنان مثبت است و افزایش 116 دلاری نرخ این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها شبکه بیت کوین و روند معاملات آن‌ نیز مشکلاتی دارد. طبق آمار و اطلاعات موجود، بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال، طی یک شبانه روز اخیر دو مرتبه برداشت‌های بیت کوین را به حالت تعلیق درآورده است. بایننس اعلام کرده که بیت کوین را به دلیل حجم زیاد تراکنش‌های معلق متوقف کرد. این صرافی معتبر رمزارزها بیان کرده که افزایش اخیر کارمزدهای شبکه بیت کوین را پیش بینی نمی‌کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

براساس داده‌های موجود، هم اکنون میانگین کارمزد تراکنش‌های بیت کوین 19.2 دلار است. این اتفاق برای نخستین بار از سال 2017 روی داده که کل کارمزدهای هر بلاک از پاداش بلاک بیشتر شده است. این اتفاق برای برخی از فعالان و معامله گران نگرانی ایجاد کرد و دلواپسی آن‌ها را در پی داشت. با وجود افزایش فعالیت‌ها در شبکه بیت کوین، شرایط به وجود آمده و رشد میزان تقاضا برای این رمزارز، نرخ آن طی 24 ساعت گذشته ریزش سنگینی داشت. طبق آخرین اخبار و اطلاعات، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 2.5 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 1.16 تریلیون دلاری رسیده است.

به وبلاگ اوکی اکسچنج سر بزنید

کسب اطلاعات به روز درباره ارزهای دیجیتال قبل از شروع به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها ضروری است. همواره معامله گران بازار رمزارزها باید اطلاعات و دانش خود را درباره ارزهای دیجیتال مورد نظرشان به روز کنند و سپس برای معامله اقدام کنند. در صورتی که به بازار رمزارزها علاقه دارید و ساکن ایران هستید بهتر است به وبسایت اوکی اکسچنج سر بزنید. وبلاگ این مجموعه ابتدای هر هفته رمزارزهای برتر بازار طی هفت روز گذشته را معرفی می‌کند و اطلاعات به روزرسانی شده درباره انواع ارزهای دیجیتال جدید و باقدمت بازار را ارائه می‌دهد. در صورتی که مایل به خرید و فروش رمزارزها هستید، ابتدا بهتر است اطلاعات لازم را درباره آن از طریق سایت اوکی اکسچنج به دست آورید و سپس به معامله بپردازید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز