قیمت روز بیت کوین 17 اردیبهشت 1402/ تداوم نوسان نرخ رمزارزها

لست سکند

وضعیت بازار رمزارزها نوسانی است و تغییرات قیمت بیت کوین ادامه دارد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 8 دلار کم شده و به مرز 28 هزار و 872 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز کاهش 422 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها معتقدند که عوامل مختلفی روی قیمت بیت کوین اثر گذاشته‌اند. یکی از این موارد اثرگذار، تلاش‌های هماهنگ دولت جو بایدن برای قطع ارتباط صنعت ارزهای دیجیتال با سیستم بانکی آمریکا است. اقدامات اخیر آمریکا در بازار رمزارزها باعث شده تا میزان نقدینگی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر کاهش پیدا کند. براساس آخرین گزارش بیت کوینیست، روند کاهش نقدینگی بیت کوین همچنان تداوم دارد و عمق بازار جفت بیت کوین و تتر طی 15 ماه گذشته به کمترین میزان خود رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این موضوع روی رفتار نهنگ‌های بازار نیز اثر گذاشته است. روز گذشته متریال ایندیکتورز، یکی از پلتفرم‌های ارائه دهنده داده‌های بازار، نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان دهنده رفتار متفاوت نهنگ‌های بیت کوین بود. براساس این گزارش، در حال حاضر نهنگ‌های بیت کوین مجبور هستند تا سفارش‌های خرید و فروش بزرگ خود را به دلیل خطر انحراف قیمت ناشی از نقدینگی کم به سفارش‌های کوچک‌تر تبدیل کنند.

راز آسمان پایتخت

اکنون برخی از معامله گران برای انتشار اخبار اقتصادی آمریکا و مسائل این چنینی انتظار می‌کشند تا اندکی تکلیف بازار رمزارزها روشن و مسیر برای معامله گران راحت‌تر شود. البته هاوینگ هم روی بازار بیت کوین اثرگذار خواهد بود، منتهی این رویداد سال آینده به وقوع خواهد پیوست.

دلیل توجه معامله گران به اوکی اکسچنج

با وجود آشفته بازار کریپتو و سردرگمی حال حاضر، همچنان برخی از معامله گران به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها می‌پردازند. زیرا معتقدند که آینده مالی جهان توسط ارزهای دیجیتال تعیین خواهد شد و کم کم ارزهای فیات کنار خواهند کشید. معامله گران ایرانی زیادی نیز به این موضوع معتقد هستند و به معامله رمزارزهای مختلف می‌پردازند. معمولا معامله گران کاربلد معاملات خود را از طریق درگاه معتبری مانند اوکی اکسچنج به انجام می‌رسانند. این مجموعه به دلیل تامین امنیت لازم برای انجام معاملات و داشتن پشتیبانی قوی در تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه روزی مورد توجه معامله گران رمزارزها قرار گرفته است. فقط معامله گران کافی است با چند کلیک به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند تا به راحتی امکان انجام معامله را داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز