قیمت روز بیت کوین 19 اردیبهشت 1402/ خرس های بازار قدرت گرفته اند

بیت کوین با وجود اینکه نسبت به دیروز اندکی رشد قیمت داشته اما هنوز توان عبور از کانال 27 هزار دلاری را پیدا نکرده است. هم اکنون قیمت بیت کوین در مقایسه با روز گذشته 62 دلار بیشتر شده و در محدوده 27 هزار و 602 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی یک هفته اخیر پایین محدوده 28 هزار دلاری قرار گرفت و به سرعت در حال عقب نشینی بود. امروز اندکی وضعیت این ارز دیجیتال بهبود پیدا کرده اما همچنان معامله گران آن نگران هستند. عقب نشینی و فاصله گرفتن بیت کوین از مرز 28 هزار و 200 دلاری باعث شده تا امیدواری‌ها نسبت به صعود مجدد این ارز دیجیتال و پیشروی آن به سمت کانال‌های بالاتر کم شود. به گفته معامله گران، در حال حاضر خرس‌های بازار در حال تقویت شدن هستند و امکان کاهش بیشتر قیمت بیت کوین دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

از دیدگاه فنی، در صورتی بیت کوین امکان حرکت به سمت کانال 28 هزار دلاری را خواهد داشت که بتواند از مرز 27 هزار و 750 دلاری عبور کند. بعد از آن سطوح مقاومتی بیت کوین در کانال 28 هزار دلاری قرار دارد. بیت کوین برای تداوم صعود باید توان عبور از مرز 28 هزار و 800 دلاری را به دست آورد. در صورتی که بیت کوین نتواند از محدوده 28 هزار دلاری عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار خواهد بود. حتی این امکان وجود دارد که بیت کوین به سمت مرز حمایتی 27 هزار دلاری عقب نشینی داشته باشد و این محدوده را هم از دست بدهد.

بهترین درگاه برای کسب اطلاعات درباره رمزارزهای جدید

این روزها رمزارزهای جدید زیادی به بازار معرفی می‌شوند که برخی از آن‌ها علی رغم تازه کار بودنشان، رشد قیمتی خوبی دارند. پپه یکی از این ارزهای دیجیتال است که به سرعت در مدار صعودی حرکت کرده و توانسته نظر معامله گران زیادی را به خود جلب کند. در صورتی که مایل به خرید و فروش ارز دیجیتال پپه هستید ابتدا باید اطلاعات کامل درباره این رمزارز به دست آورید. کسب اطلاعات درست باید از درگاه مطمئن اتفاق بیفتاد و هم اکنون اوکی اکسچنج یک بستر مناسب برای به دست آوردن دانش رمزارزی است. به همین دلیل قبل از خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری بهتر است به این وبسایت مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز