قیمت روز بیت کوین 21 اردیبهشت 1402/ قرارگیری رمزارز معروف در نیمه کانال 27 هزار دلاری

لست سکند

بیت کوین امروز هم کاهش قیمت را تجربه کرد و تا نیمه کانال 27 هزار دلاری عقب نشست. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 397 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 27 هزار و 511 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال نشان دهنده کاهش هزار و 337 دلاری آن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته آمار مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا منتشر شد و این موضوع روی بازار رمزارزها اثر منفی گذاشت. قبلا کارشناسان و معامله گران پیش بینی کرده بودند که با انتشار شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا نرخ بیت کوین نوسان خواهد داشت. حتی گروهی بر این اعتقاد بودند که احتمالا در ماه میلادی جاری قیمت بیت کوین تحت تاثیر انتشار آمار و داده‌های مذکور کاهش زیادی خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به اعتقاد تحلیلگران فنی بازار، مرز 27 هزار دلار برای بیت کوین بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که بیت کوین به پایین این محدوده قیمتی سقوط کند احتمال ریزش آن تا محدوده 26 هزار و 300 دلار دور از انتظار نخواهد بود. اما اگر بنا به هر دلیلی توقف روند افزایشی نرخ بهره اتفاق بیفتاد و اندکی از سخت گیری فدرال رزرو کم شود، قیمت بیت کوین به زودی در مدار صعودی قرار خواهد گرفت.

راز آسمان پایتخت

بررسی رفتار بیت کوین نشان می‌دهد که ظرف چند روز اخیر قیمت این رمزارز بین محدوده 27 هزار و 260 تا 27 هزار و 800 دلاری تثبیت شده است. این روزها گاوهای بازار در حال قدرت نمایی هستند و همچنان تلاش می‌کنند تا خط میانگین متحرک نمایی 9 روزه را به چالش بکشند.

اوکی اکسچنج چگونه نظر کاربران را جذب کرد؟

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها باید از طریق درگاه مطمئن و امن این حوزه اتفاق بیفتاد. کاربران ایرانی به منظور حضور در بازار رمزارزها و معامله ارزهای دیجیتال مختلف بهتر است از طریق وبسایت مطمئن این کار اقدام کنند. اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف است. تاکنون این درگاه توانسته اعتماد بیشتر از 1 میلیون مشتری را به خود جلب کند. این مجموعه علاوه بر داشتن امنیت مناسب، پشتیبانان باتجربه و کاربلد دارد. هم اکنون بالغ بر 70 پشتیبان به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات معامله گران رمزارزی این درگاه هستند. افراد به منظور استفاده از خدمات این مجموعه کافی است با چند کلیک به وبسایت آن مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز