قیمت بیت کوین 24 اردیبهشت 1402/ رد خبر فروش رمزارز معروف توسط دولت آمریکا

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین بعد از سقوط به کانال 26 هزار دلاری، همچنان در این محدوده قیمتی دست و پا می‌زند. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 18 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 26 هزار و 880 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 2 هزار و 83 دلاری را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان و معامله گران بر این باورند که خبر فروش 10 هزار واحد بیت کوین توسط دولت آمریکا باعث کاهش قیمت این رمزارز و سقوط آن به کانال 26 هزار دلاری شد. با وجود اینکه اکنون جعلی بودن این خبر آشکار شده و شرکت آرکام نادرست بودن آن را اعلام کرده است، اما همچنان نرخ بیت کوین در مدار کاهشی حرکت می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس ادعای شرکت آرکام، این خبر جعلی ناشی از یک اشتباه بود! اشتباهی که از تغییر نام یا برچسب یک کیف پول توسط برخی افراد حاضر در جامعه کریپتو ناشی می‌شود. بنابر گفته این شرکت، برخی کاربران ممکن است به صورت دستی برچسب‌هایی را به آدرس‌های کیف پول اضافه کنند و برخی داده‌ها را دستکاری کنند. همین موضوع سبب شده تا جابجایی رخ داده در بازار بیت کوین کاملا غیرعمدی به دولت نسبت داده شود.

راز آسمان پایتخت

برخی معتقدند که اکنون بازار رمزارزها تحت تاثیر نتیجه انتخابات ترکیه اندکی ریزش داشته و معامله گران این بخش مقدار محتاطانه رفتار می‌کنند. در صورتی که اخبار مثبتی به بازار رمزارزها مخابره نشود احتمالا این شرایط تداوم داشته باشد.

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج از رمزارز پپه پشتیبانی می‌کند

با وجود شرایط شکل گرفته خیلی از رمزارزهای نوظهور و تازه وارد بازار رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده‌اند. براساس اخبار موجود، پپه یکی از این رمزارزها است که این روزها توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در شرایطی که بیشتر ارزهای دیجیتال شناخته شده بازار در مدار نزولی حرکت کرده‌اند، این رمزارز توانسته به سرعت رشد کند و به مرزهای قیمتی قابل توجهی برسد. افراد بهتر است برای خرید این ارز دیجیتال به یک درگاه معتبر مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یک بستر مناسب است که به تازگی از رمزارز پپه پشتیبانی می‌کند. هم اکنون افراد برای خرید و فروش بیت کوین ، پپه یا هر ارز دیجیتال دیگری می‌توانند به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه داشته باشند و به راحتی و آسودگی خاطر معاملات رمزارزی خود را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز