قیمت روز بیت کوین 27 اردیبهشت 1402/ عقبگرد دوباره پادشاه دنیای کریپتو

لست سکند

بیت کوین نتوانست در کانال 27 هزار دلاری باقی بماند و بار دیگر به سمت مرز 26 هزار دلاری عقب نشینی کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 94 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 26 هزار و 876 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عملکرد یک هفته گذشته کاهش هزار و 2 دلاری قیمت بیت کوین را نشان می‌دهد. احتمالا یکی از دلایل کاهش قیمت بیت کوین ورشکستگی صرافی بیت رکس که به دلیل شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار از آن اتفاق افتاد. کمتر از یک ماه پس از اینکه اس ای سی صرافی ارزهای دیجیتال بیت رکس را به اجرای یک صرافی ثبت نشده متهم کرد، این شرکت روز دوشنبه پرونده ورشکستگی تشکیل داد. طبقه بیانیه دادگاه، این شرکت بیان کرده که بالغ بر 100 هزار طلبکار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

براساس داده‌های دِ بلاک، بیت رکس قبلا یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های موجود در آمریکا است که در سال 2021 سهم آن به شدت کاهش پیدا کرد و از آن زمان تا به حال نیز افزایشی نداشته است. با وجود اینکه پرونده ورشکستگی بیت رکس تشکیل شده، اما سخنگوی این مجموعه اعلام کرده که تشکیل پرونده اثری روی بیت رکس گلوبال نخواهد داشت. این مقام مسئول یادآور شده مشتریانی که قبل از پایان ماه آوریل پول خود را از پلتفرم برداشت نکرده‌اند، دارایی آن‌ها همچنان نزد این شرکت امن است. در واقع این شرکت همچنان نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهد. طبق این گفته‌ها، همچنان بیت رکس گلوبال از تجارت ارزهای دیجیتال مشتریان خود در خارج از آمریکا پشتیبانی می‌کند.

چه ارزهای دیجیتالی را می‌توان در کیف پول اوکی اکسچنج نگهداری کرد؟

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری هستید باید کیف پول مناسب آن را داشته باشید و سپس برای معامله اقدام کنید. اگر معاملات رمزارزهای خود را از طریق درگاه اوکی اکسچنج انجام دهید، این مجموعه بلافاصله بعد از تایید حسابتان یک کیف پول دیجیتال به عنوان کیف اصلی برای شما فعال خواهد کرد. مشتریان اوکی اکسچنج این امکان را دارند تمامی کوین‌هایی که در لیست خرید و فروش این مجموعه وجود دارند را در کیف پول خود نگهداری کنند. لازم به ذکر است که نگهداری کوین در اوکی اکسچنج هیچ هزینه‌ای ندارد و افراد به صورت رایگان امکان نگه داشتن تمامی ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز