قیمت روز بیت کوین 18 دی 1401/ تقاطع مرگ باعث رشد سریع رمزارز معروف می شود؟!

بیت کوین اندکی با کانال 17 هزار دلاری فاصله دارد، اما همچنان نتوانسته این مرز را رد کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 3 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 941 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال معروف است که قیمت آن در برابر دلار سنجش می‌شود. روز گذشته نمای یک روزه شاخص دلار نشان داد که تقاطع مرگ شکل گرفته است. در صورتی که قیمت دلار تحت تاثیر این تقاطع تغییر پیدا کند، احتمال نوسان نرخ بیت کوین دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هر گاه شاخص دلار صعودی شود، نرخ بیت کوین نزول پیدا می‌کند، بالعکس این موضوع هم صادق است. از سال 2015 تاکنون شش تقاطع مرگ روی شاخص دلار شکل گرفته است. تقاطع مرگ به ضرر شاخص دلار بوده و زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک ساده 50 روزه، متوسط متحرک 200 روزه را از بالا به پایین قطع می‌کند. هر گاه این تقاطع مرگ برای شاخص دلار اتفاق افتاده، قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی داشته است.

راز آسمان پایتخت

براساس آخرین اطلاعات و گزارش‌ها، نرخ رمزارز معروف پس از رخ دادن تقاطع‌های مرگ قبلی برای دلار، به طور میانگین 359 درصد رشد کرده است.

امروز مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.09 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 823.6 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز طی 24 ساعت گذشته 41.77 درصد کم شد و در محدوده 16.85 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیشتر بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین و سپس اتریوم است.

تبادل سریع رمزارزها در اوکی اکسچنج

افرادی که قصد مبادله سریع هر نوع ارز دیجیتال را دارند باید از طریق وبسایت معتبر این کار را انجام دهند. سایت اوکی اکسچنج یکی از این وبسایت‌ها است که کاربران به راحتی امکان خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را از طریق آن دارند. به منظور مبادله سریع ارزهای دیجیتال در سایت اوکی اکسچنج، افراد باید به وبسایت اصلی این مجموعه مراجعه کرده و سپس روی گزینه تبادل سریع کلیک کنند. در این بخش امکان معامله هر نوع ارز دیجیتالی در کمترین زمان ممکن وجود دارد.

در صورتی که در جریان تبادل سریع مشکلی برای کاربر به وجود آید، از طریق تماس تلفنی، کارشناسان به این مشکل رسیدگی خواهند کرد. ضمنا امکان ارتباط با کارشناسان این مجموعه از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز