قیمت روز بیت کوین 17 دی 1401/ بیت کوین به کانال 17 هزار دلاری می‌رسد؟

بیت کوین هنوز از ابتدای سال 2023 تاکنون نتوانسته مرز 16 هزار دلاری را پشت سر بگذارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 20 دلار دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 930 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نظرات کاملا متفاوتی درباره نحوه عملکرد بازار رمزارزها در سال 2023 وجود دارد و کسب اطلاعات هر چه بیشتر در این حوزه برای معامله گران و فعالان آن ضروری به نظر می‌رسد. اخیرا گلکسی ریسرچ اعلام کرده که بازار رمزارزها احتمالا در سال 2023 با کمبود سرمایه مواجه شود و تحت تاثیر همین موضوع رشد بازار ارزهای دیجیتال به تاخیر بیفتاد. به گفته الکس تورن، رئیس بخش تحقیقات گلکسی، شرایط کلان اقتصادی، پولی و ارزهای دیجیتال نشان دهنده این است که همه بازیگران این بازارها سال سختی را پیش رو دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود این پیش بینی، همچنان بیت کوین مورد استقبال سرمایه گذاران است. بر اساس آخرین اخبار و گزارش‌ها با وجود کاهش حجم بیت کوین، همچنان این ارز دیجیتال معروف روزانه در حدود 5 میلیارد دلار در صرافی‌های مورد اعتماد معامله می‌شود. به اعتقاد جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات کوین شیرز، این مسئله بیانگر این است که همچنان بیت کوین دارایی باقی مانده که بسیار به پول نقد نزدیک است.

راز آسمان پایتخت

امروز حجم کل بازار رمزارزها نسبت به روز قبل 6.44 درصد بیشتر شد و به مرز 29.10 میلیارد دلار رسید. مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در مقایسه با روز گذشته 0.95 درصد بالا رفت و در محدوده 824.48 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین بیشتر بازار رمزارزها را در اختیار دارد و بعد از آن اتریوم سرآمد این بخش است.

انجام معامله با امنیت کافی در سایت اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال معروف بازار باید در فضایی امن انجام شود. توجه به مسئله امنیت سایت‌ها و صرافی‌ها برای معامله انواع ارز دیجیتال باعث خواهد شد تا اطلاعات شخصی و سرمایه کاربران به خطر نیفتاد. کاربرانی که در ایران حضور دارند و مایل به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال هستند، می‌توانند از خدمات سایت اوکی اکسچنج استفاده کنند.

این سایت بیشتر از 5 سال در حوزه ارزهای دیجیتال و مسائل مرتبط با آن به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. بیشتر از 1 میلیون مشتری در سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند. در صورت بروز مشکل در جریان ارائه خدمات، نیروهای پشتیبان این مجموعه در کنار مشتریان خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز