قیمت روز بیت کوین 15 دی 1401/ کاهش نرخ رمزارز معروف در تولد چهارده سالگی

لست سکند

بیت کوین جشن 14 سالگی خود را با ریزش قیمتی آغاز کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 27 دلار کم شد و در محدوده 16 هزار و 814 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته بیت کوین رسما وارد چهاردهمین سال فعالیت خود شد، ولی نخستین روز از سالگرد چهارد سالگی خود را نزولی آغاز کرد. در صورتی که بیت کوین نتواند وارد مدار صعودی شود و همچنان به نزول قیمت ادامه دهد، احتمال عقب نشینی آن تا کانال 12 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بعد از رشد تاریخی بیت کوین، سرمایه گذاران تازه وارد نسبت به تداوم روند صعودی این ارز دیجیتال و حتی سه رقمی شدن قیمت آن امید داشتند، اما چنین اتفاقی رخ نداد. با این حال سرمایه گذاران قدیمی و نام آشنای بازار همچنان نسبت به رشد قابل توجه نرخ بیت کوین امیدوار هستند و معتقدند به زودی این ارز دیجیتال وارد مدار صعودی تندی خواهد شد. طبق آخرین گزارش شرکت داده کوین جیکو، بیت کوین از بالاترین سطح تاریخی خود در دهم نوامبر 2021 که 69 هزار و 44 دلار بود، اکنون به مرز 16 هزار و 700 دلاری رسیده است.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 1.42 درصد بیشتر شده و در محدوده 819 میلیارد دلاری قرار دارد. حجم کل معاملات بازار ارزهای دیجیتال هم در مقایسه با روز گذشته 29.77 درصد بالاتر رفته و به مرز 30.87 میلیارد دلاری رسیده است. همچنان بیشتر بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین بوده و بعد از آن اتریوم بخش عمده بازار را در دست دارد.

درباره معامله در اوکی اکسچنج بدانید

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در سایت‌های معتبر به تایید اطلاعات هویتی کاربران توسط مدیریت سایت احتیاج دارد. افرادی که داخل ایران هستند می‌توانند از خدمات سایت اوکی اکسچنج استفاده کنند. افرادی که از طریق این سایت اقدام به معامله می‌کنند بعد از تایید اطلاعات هویتی امکان شارژ کیف پول ریالی خود را خواهند داشت. سپس این افراد باید به منو تبادل ارز مراجعه کنند تا مراحل خرید آن‌ها به آسانی پیش برود. مدت زمان ارسال کوین‌ها به کیف پول داخلی کاربران به صورت آنی و پس از خرید اتفاق می‌افتاد. در صورتی که فردی خرید واریز یا برداشت کوین داشته باشد باید حتما در این سایت ثبت نام کرده و فرآیند احراز هویت را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز