قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در جنوب تهران چند؟

قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در جنوب تهارن چند؟-کاماپرس

نایب رئیس اول اتحادیه املاک تهران با اشاره به وضعیت بازار در هفته گذشته، از کاهش قیمت مسکن تا پایان سال و پیش از عید نوروز خبر دارد.

به گزارش کاماپرس، داوود بیگی‌نژاد در خصوص وضعیت معاملاتی مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران، توضیح داد: بازار مسکن در یکی از عمیق‌ترین رکود‌های خود به سر می‌برد به طوری که در آبان ماه امسال تنها ۳ هزار و ۶۰۰ قرارداد در سامانه املاک و مستغلات به ثبت رسیده است. این در حالی است که حداقل تعداد قراردادی که نشان دهنده خروج بازار مسکن از رکود است باید ۱۰ هزار قرارداد باشد.

وی در ادامه گفت: حجم معاملات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۴۰۱) حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. در هفته گذشته تحرکات قیمتی که در بازار مسکن رخ داد، نشان می‌دهد که تا نوروز ۱۴۰۳ شاهد کاهش قیمت در این بازار خواهیم بود.

به نقل از مهر، این مسئول خاطرنشان کرد: متقاضیان بازار مسکن هم اکنون با وجود رکود در خرید و فروش، بیشتر به دنبال رهن و اجاره مسکن هستند.

کاماپرس در این گزارش ضمن بررسی بازار رهن و اجاره خانه‌های با متراژ پایین، چند آپارتمان نقلی در جنوب تهران برای رهن و اجاره را معرفی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 60 متری در نازی آباد

برای یک واحد 60 متری یک خواب در نازی آباد لازم است 200 میلیون تومان ودیعه و 7 میلیون و 500 هزار تومان اجاره پرداخت شود. واحد ذکر شده 3 سال ساخت است و در طبقه اول ساختمان قرار داد. از امکانات این ساختمان می‌توان به آسانسور، کمد دیواری جادار، کابینت هایگلاس و گاز رومیزی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 50 متری در شوش

ودیعه یک آپارتمان 54 متری ساخت 1392 در شوش 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 4 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است. واحد ذکر شده در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه قرار گرفته و از آسانسور نیز استفاده می‌کند. این آپارتمان یک خواب است و دسترسی بسیار خوبی به خدمات و امکانات رفاهی دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 54 متری در یافت آباد

ودیعه یک آپارتمان 54 متری در یافت آباد 150 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 3 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه چهارم ساختمان قرار گرفته و  از آسانسور نیز بهره می‌برد. این واحد ساخت 1394، یک خواب و خوش نقشه است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 52 متری در جوادیه

یک آپارتمان 52 متری تکواحدی در جوادیه با ودیعه 130 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 7 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. واحد مذکور در سال 1394 ساخته شده و از امکاناتی مانند آسانسور، انباری و یک اتاق خواب مستر برخوردار است. این واحد از سالن پرده خور و نورگیر نیز بهره می‌برد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 50 متری در خزانه

با 50 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه 5 میلیون تومان می‌توان یک آپارتمان 50 متری در خزانه را اجاره کرد. این واحد یک خواب، از سالن قابل چیدمان و انباری برخوردار است. این واحد خوش نقشه در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. موقعیت مکانی و دسترسی محلی خوب از مزایای این ساختمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز