قیمت آپارتمان 60 متری در محدوده مولوی/ دی ماه 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک مرکزی، متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران طی آذرماه امسال را ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد. این آمار نسبت به ماه قبل ۲.۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، همچنین در آذر ماه، حجم معاملات مسکن در شهر تهران نسبت به ماه قبل معادل ۱.۲ درصد کاهش یافته است و از مجموع ۲۲ منطقه شهر تهران، ۱۴ منطقه رشد قیمتی ماهانه منفی را تجربه کرده‌اند. این وضعیت بازار مسکن می‌تواند نشانگر بروز افت‌ شدیدتر قیمت در ماه‌های آتی باشد.

به نقل از ایسنا، بانک مرکزی اعلام کرد این کاهش قیمت به دنبال برقراری ثبات در بازار ارز و سایر دارایی‌ها طی ماه‌های اخیر و نیز به واسطه برنامه‌های در حال انجام دولت درخصوص ساخت و عرضه مسکن در سطح کشور رخ داده است.

در همین راستا به منظور بررسی قیمت مسکن در محدوده جنوبی شهر تهران، 5 آپارتمان 60 متری در محله مولوی تهران معرفی و قیمت آن‌ بررسی شده است.

آپارتمان 60 متری دو خواب

یک واحد آپارتمان 60 متری در مولوی با پارکینگ و انباری به قیمت 3 میلیارد تومان آگهی شده است. این آپارتمان ساخت 1382 است و با قرار گرفتن در طبقه اول ساختمان می‌تواند کاربری اداری نیز داشته باشد. واحد مدنظر دو خواب بوده و در موقعیت مکانی بسیار خوبی در منطقه قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 60 متری خوش نقشه

یک آپارتمان نورگیر و خوش نقشه با متراژ 60 متر در مولوی 2 میلیارد و 400 میلیون تومان و به عبارتی هر متر 40 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه قرار دارد و از انباری و بالکن بزرگ بهره می‌برد. واحد مذکور ساخت 1380 و یک خواب است.

آپارتمان 60 متری فول امکانات

قیمت آپارتمان 60 متری دو خواب در مولوی 2 میلیارد و 100 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد ساخت 1397 است و از امکانات کاملی چون پارکینگ، انباری و آسانسور برخوردار است. واحد ذکر شده در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و بسیار خوش نقشه و نورگیر است.

قیمت آپارتمان 60 متری نورگیر

یک واحد آپارتمان 60 متری یک خواب در مولوی به فروش گذاشته شده و با قیمت 2 میلیارد و 50 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. واحد مذکور دارای اتاق خواب مستر و قابل چیدمان، انباری و بالکن است. این واحد در سال 1386 ساخته شده و دسترسی محلی خوبی دارد. این آپارتمان همچنین از سالن مربع و نورگیر و مشاعات سنگ برخوردار است.

آپارتمان 60 متری یک خواب

همچنین یک واحد آپارتمان 60 متری دیگر در محدوده مولوی با قیمت 1 میلیارد و 750 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. انباری سندی، تراس کاربردی و قیمت مناسب از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود. این واحد یک خواب، در سال 1385 ساخته شده و در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز