قیمت رهن و اجاره آپارتمان 75 متری در پونک

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 75 متری در پونک-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

پونک محله‌ای خوش آب و هوا در غرب تهران است که در منطقه 2 و 5 واقع شده است. پونک از محله‌های قدیمی تهران با بافتی مدرن است‌. این محله با برخورداری از امکانات رفاهی، مراکز تفرحی، آموزشی، تجاری و فرهنگی از محله‌های محبوب تهران برای زندگی محسوب می‌شود. پونک از شمال به بزرگراه هاشمی رفسنجانی از جنوب به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه شهید ستاری و از شرق به رودخانه پونک و بوستان نهج‌البلاغه منتهی می‌شود.

کاماپرس در این گزارش برای رهن و اجاره آپارتمان در پونک 5 مورد را معرفی می‌کند.

آپارتمان 75 متری یک خواب در پونک

ودیعه یک آپارتمان ۷۵ متری یک خواب در پونک ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن ۱۵ میلیون تومان تعیین شده است. این ساختمان در سال ۱۳۸۷ ساخته شده و از امکاناتی چون آسانسور پارکینگ و انباری برخوردار است. واحد در طبقه اول قرار دارد و ساکنان می‌توانند این اجاره آپارتمان را برای چند سال تمدید کنند.

آپارتمان 75 متری ساخت 1390 در پونک

آپارتمان ۷۵ متری ساخت ۱۳۹۰ در پونک ۶۹۰ میلیون تومان رهن می‌شود. مستاجران همچنین می‌توانند ۳۰۰ میلیون ودیعه و ماهیانه ۱۲ میلیون تومان اجاره پرداخت کنند این واحد دو خواب است و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. پارکینگ، انباری، تراس و گاز رومیزی از امکانات این واحد به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 75 متری 2 خواب در پونک

برای یک آپارتمان ۷۵ متری دو خواب در پونک ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و ۲۱ میلیون تومان اجاره در نظر گرفته شده است. رهن کامل این واحد با  پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان امکان‌پذیر است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان ۱۱ طبقه قرار گرفته است. این آپارتمان ساخت ۱۴۰۰ دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

آپارتمان 75 متری بازسازی شده در پونک

ودیعه یک آپارتمان ۷۵ متری بازسازی شده در پونک ۴۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن ۱۲ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد دارای دو اتاق خواب است و در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است. این ساختمان در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است و به امکانات و خدمات رفاهی دسترسی دارد. همچنین دارای پارکینگ و انباری است.

آپارتمان 75 متری فول امکانات در پونک

برای یک آپارتمان 75 متری فول امکانات در پونک 900 میلیون تومان ودیعه و ۳ میلیون تومان اجاره ماهیانه در نظر گرفته شده است. همچنین این امکان وجود دارد که مستاجران ۸۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۶ میلیون تومان اجاره پرداخت کنند. این ساختمان در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و در حال حاضر کاملاً بازسازی شده است. آسانسور پارکینگ و انباری از جمله امکانات این ساختمان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز