قیمت رهن و اجاره آپارتمان نقلی در حوالی دانشگاه تهران

تور لحظه آخری-کاماپرس

با نزدیک شدن به ایام آغاز سال تحصیلی یکی از مناطق پرتقاضا برای رهن و اجاره آپارتمان محدوده دانشگاه تهران و میدان انقلاب است که علاوه بر وجود مراکز آموزشی متعدد، دسترسی مناسبی نیز به مرکز شهر، بی آر تی و مترو دارد. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محدوده دانشگاه تهران با توجه به امکانات و سن بنا متفاوت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این مطلب فهرستی از قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های زیر 60 متر در محدوده میدان انقلاب را معرفی می‌کند.

*آپارتمان 46 متری در فلسطین جنوبی، با 400 میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می‌شود. این واحد ساخت سال 82 در طبقه سوم ساختمانی بدون پارکینگ و آسانسور واقع شده و یک اتاق خواب دارد. واحد مذکور دسترسی خوبی به دانشگاه‌های حوالی میدان انقلاب و همچنین مترو و بی آر تی دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری در کوچه دسخوش حوالی میدان انقلاب 300 میلیون ودیعه با 12 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد ساخت سال 93 بوده و در طبقه چهارم آپارتمانی 6 طبقه واقع شده است.

*آپارتمان 64 متری ساخت قبل از سال 70 با 500 میلیون ودیعه و 5 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد 2 خوابه در طبقه چهارم واقع شده و پارکینگ ندارد.

*واحدی 64 متری ساخت سال 94 در خیابان بزرگمهر با 820 میلیون تومان ودیعه، اجاره می‌رود. این واحد دو خوابه در طبقه 5 ساختمانی 3 واحدی واقع شده است.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان 49 متری نیز حدود 450 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد 1 خوابه ساخت سال 80 بوده و در طبقه 4 ساختمانی حوالی میدان فلسطین قرار دارد.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز