قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در سیدخندان

تور لحظه آخری-کاماپرس

محله سیدخندان در منطقه 7 شهرداری تهران و نزدیکی پل سیدخندان، خیابان شریعتی و اتوبان رسالت قرار دارد. بافت این محله از ترکیب سنتی و مدرن تشکیل شده و خیابان‌‌های جلفا، ارسباران و خرمشهر برخی از خیابان‌های مهم این منطقه محسوب می‌شوند. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در سید خندان بسته به سال ساخت از رهن حدود 250 میلیون و اجاره ماهانه بین 10 تا 15 میلیون تومان شروع می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های 70 متری در محله سیدخندان را معرفی می‌کند.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در خیابان دبستان سیدخندان، با ودیعه 450 میلیون و ماهانه 12 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دو خوابه ساخت سال 97  در طبقه 4 واقع شده شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

*آپارتمان 70 متری ساخت سال 94 با دو اتاق خواب، به قیمت رهن 450 میلیون تومان و اجاره ماهانه 11 میلیون و 500 هزار تومان آگهی شده است. این واحد که در طبقه 4 ساختمان 5 طبقه واقع شده دارای دسترسی مطلوبی به اتوبان و مترو است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*آپارتمان 70 متری دیگری در محله سیدخندان با 850 میلیون تومان رهن کامل و یا 550 رهن و 9 میلیون اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد دو خوابه ساخت سال 97 بوده و در طبقه 4 ساختمانی تکواحده واقع شده است. واحد مذکور پارکینگ، انباری، آسانسور و تراس نیز دارد.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری ساخت سال 85 در سیدخندان 320 میلیون رهن با 12 میلیون اجاره ماهانه و یا 270 میلیون رهن و 13 میلیون و 500 هزار تومان اجاره تعیین شده است. این واحد دو خوابه آسانسور نداشته و در طبقه سوم واقع شده است.

*آپارتمان 78 متری ساخت سال 90 با دو اتاق خواب، برای رهن و اجاره با 250 میلیون تومان ودیعه و 15 میلیون و 500 تومان اجاره ماهانه در وسایت‌های آنلاین املاک آگهی شده است. این واحد در طبقه آخر ساختمان 4 طبقه واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در سیدخندان

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    قیمت اجاره خانه در همه جای تهران خیلی افزایش داشته و واقعا خدا به داد مستجرها برسه با این وضعیت گرونی و اجاره ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز