قیمت دلار 18 فروردین 1401 / دلار در یک قدمی کانال 28 هزار تومانی

لست سکند

رشد قیمت دلار همچنان ادامه دارد و امروز هم نرخ این ارز خارجی در بازار آزاد با افزایش 1.22 درصدی نسبت به روز گذشته، به مرز 27 هزار و 720 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز گذشته، 0.01 درصد بالا رفت و به مرز 25 هزار و 133 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اظهارات اخیر آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، در گفت و گو با شبکه خبری ان بی سی، باعث رشد سریع قیمت دلار شد. بلینکن بیان کرده که نسبت به نتیجه مذاکرات برجام خوشبین نیست. به نظر همین عامل بار دیگر رشد قیمت دلار را در روز جاری رقم زد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

محدوده قیمتی 27 هزار و 500 تومان برای معامله گران این ارز خارجی مهم محسوب می‌شد. بسیاری از تحلیلگران از قبل اعلام کرده بودند در صورتی که نرخ دلار بازار آزاد بالای محدوده قیمتی ذکر شده ثابت باقی بماند، شرایط برای صعود نرخ این ارز به سمت مرز 27 هزار و 800 تومانی فراهم خواهد شد. در صورتی که دلار به محدوده 27 هزار و 800 تومانی دست پیدا کند، هدف قیمتی بعدی آن در کانال 28 هزار تومانی و در محدوده 28 هزار و 200 تومانی خواهد بود.

نظرات درباره قیمت دلار

برخی از فعالان حوزه ارزی معتقدند بازارساز مانع از رشد بیشتر قیمت دلار خواهد شد. این گروه از فعالان ارزی به افزایش قیمت نفت اشاره داشته‌اند که رشد نرخ این محصول باعث شده تا دست بازارساز برای کنترل نرخ ارز بازتر باشد.

امروز نرخ پوند و یورو هم افزایشی شد. در حال حاضر نرخ پوند نسبت به روز گذشته 445 تومان بالا رفته و به مرز 36 هزار و 318 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با دیروز 380 افزایش پیدا کرده و در محدوده 30 هزار و 284 تومانی قرار دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز