قیمت دلار 17 فروردین ماه 1401/ دلار 28 هزار تومانی می‌شود؟

قیمت دلار در آخرین ساعات معاملاتی دیروز به مرز 27 هزار و 700 تومانی دست پیدا کرد، اما بلافاصله از این محدوده عقب نشست. در صورتی که دلار در بالای محدوده مذکور باقی می‌ماند، احتمالا امروز این ارز خارجی به کانال 28 هزار تومانی می‌رسید. اما در حال حاضر نرخ دلار بازار آزاد در محدوده 27 هزار و 430 تومانی قرار دارد و قیمت آن نسبت به روز قبل 0.43 درصد کم شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار بازار متشکل هم نسبت به روز گذشته 0.08 درصد رشد پیدا کرده و اکنون در محدوده 25 هزار و 179 تومانی قرار دارد. روز گذشته دلار اولین رکوردشکنی سال 1401 را داشت و تا نزدیکی محدوده 28 هزار تومانی پیش رفت. بسیاری از تحلیلگران ارزی معتقدند در صورتی که نرخ دلار به کانال 28 هزار تومانی و مرز 28 هزار و 200 تومانی دست پیدا کند، خریداران بیشتری در این بازار حضور پیدا خواهند کرد. اما به نظر، بازارساز برای نرسیدن دلار به کانال 28 هزار تومانی تلاش خواهد کرد و مانع دستیابی این ارز خارجی به نرخ مذکور خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

توجه معامله گران به قیمت دلار هرات

به نظر توقف مذاکرات برجام موجب تغییر دیدگاه معامله گران و رشد قیمت دلار شده است. هم اکنون بسیاری از فعالان حوزه ارز به نرخ دلار هرات توجه دارند. اگر نرخ این ارز خارجی در بازار هرات به بالای مرز 27 هزار تومانی برسد، انتظارات افزایشی بازار مجددا اوج خواهد گرفت.

هم اکنون نرخ پوند و یورو هم کاهش پیدا کرده است. قیمت یورو نسبت به روز گذشته 98 تومان کم شده و در محدوده 30 هزار و 85 تومانی قرار دارد. نرخ پوند هم نسبت به دیروز 145 تومان کاهش پیدا کرده و به مرز 36 هزار و 36 تومانی رسیده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز