قیمت دلار مجددا بالا رفت

قیمت دلار که در ساعات پایانی معاملات روز گذشته به کانال 26 هزار تومانی رسید، در روز جاری بار دیگر روند افزایشی را در پیش گرفت. امروز قیمت دلار بازار آزاد با رشد 0.66 درصدی نسبت به روز گذشته، در مرز 27 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز قبل، 0.5 درصد بالا رفت و به محدوده 25 هزار و 155 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با کاهش نرخ دلار در آخرین ساعات معاملاتی روز گذشته، طرف‌های کاهشی به ادامه افت نرخ این ارز خارجی امیدوار شدند. حتی انتظار داشتند که نرخ دلار تا محدوده 26 هزار و 500 تومانی هم عقب نشینی کند. به اعتقاد این گروه، به دلیل پایان تعطیلات و نوسان گیری معامله گران بود که بار دیگر قیمت این ارز خارجی در مدار نزولی قرار گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قیمت دلار در هاله ای از ابهام

حتی برخی از فعالان بازار از امکان 26 هزار تومانی شدن نرخ دلار در روز جاری خبر داده بودند. اما دلار در آغاز معاملات امروز روند معکوس و متفاوتی را پیش گرفت و به همان کانال 27 هزار تومانی بازگشت. بلاتکلیفی مذاکرات برجام و مشخص نشدن نتیجه این فرآیند، باعث شده تا در همین روزهای شروع به کار سال 1401 قیمت دلار مدام بین مرز 26 و 27 هزار تومانی رفت و برگشت داشته باشد. در حال حاضر قیمت دلار نوسان دارد و امکان پیش بینی نرخ دلار در روزهای آینده دشوار است.

قیمت پوند و یورو هم امروز افزایشی شد. نرخ یورو در مقایسه با روز گذشته 200 تومان بالا رفت و در محدوده 29 هزار و 862 تومانی قرار گرفت. قیمت پوند هم نسبت به روز قبل 236 تومان افزایش پیدا کرد و 35 هزار و 388 تومان شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز