رشد قیمت دلار بعد از تعطیلات 13 روزه عید

دلار در نخستین روز بعد از تعطیلات 13 روزه عید و بازگشت مسافران از سفر، رشد قیمت داشت. امروز نرخ این ارز خارجی در بازار آزاد نسبت به سه روز گذشته، 0.07 درصد بالا رفت و به مرز 27 هزار و 50 تومانی رسید. قیمت دلار بازار متشکل هم در مقایسه با پنج شنبه گذشته، 23 تومان رشد پیدا کرد و در محدوده 25 هزار و 178 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد نرخ دلار در نخستین روز کاری بعد از تعطیلات 13 روزه عید نوروز و تثبیت در این محدوده، برای معامله گران حانز اهمیت است. تحلیلگران فنی معتقدند که اگر دلار بتواند در ادامه روز جاری، در همین محدوده 27 هزار تومانی باقی بماند، می‌تواند به معنی شروع دوران جدید در بازار ارزی کشور باشد. در واقع می‌توان انتظار داشت که دیگر نرخ دلار در بازه 25 هزار و 800 تا 26 هزار و 200 تومانی نوسان نخواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

دلایل مختلفی مثل توقف مجدد مذاکرات برجام روی رشد نرخ دلار موثر است. به نظر با مشخص نشدن نتیجه برجام، برخلاف تصور عده‌ای از معامله گران، فعالیت خریداران در بازار ارز بیشتر شده است.

افزایش قیمت دلار ادامه دار است؟

در صورتی که اخبار رسمی از جانب مذاکرات برجام و پیگیری آن منتشر نشود، ادامه افزایش نرخ دلار در روزهای آینده دور از انتظار نخواهد بود. شاید در روزهای آینده بازارساز اقداماتی را برای جلوگیری از رشد سریع قیمت‌ها انجام دهد، اما احتمالا افزایش قیمت این ارز خارجی ادامه پیدا خواهد کرد.

قیمت پوند و یورو هم امروز افزایشی بود. نرخ پوند نسبت به سه روز قبل، 45 تومان بالا رفته و به مرز 35 هزار و 500 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با پنج شنبه گذشته رشد 0.14 درصدی داشته و در محدوده 30 هزار و 41 تومان قرار دارد.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز