قیمت دلار 16 فروردین ماه / دلار در کانال 27 هزار تومان

امروز هم قیمت دلار در مدار افزایشی بود. نرخ این ارز خارجی در بازار آزاد نسبت به روز گذشته 0.84 درصد بالا رفت و به مرز 27 هزار و 380 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز قبل 0.03 درصد افزایش پیدا کرد و 25 هزار و 190 تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به اعتقاد برخی فعالان بازار ارز کشور، شرایط انتظاری در این بازار تغییر کرده است. چون قیمت دلار بالای محدوده 27 هزار و 200 تومانی قرار گرفته و این مرز برای ادامه روند صعودی دلار اهمیت دارد. این اتفاق در حالی رخ داد که برخی فعالان ارزی معتقد بودند بعد از تعطیلات و روان شدن سمت عرضه، بار دیگر نرخ دلار به ثبات نسبی دست پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به گفته تحلیلگران ارزی، اگر نرخ دلار در بالای مرز 27 هزار و 200 تومانی باقی بماند، در روزهای آینده امکان رشد قیمتی این ارز خارجی تا کانال 28 هزار تومانی هم وجود دارد.

بازگشت معامله گران با شروع رشد قیمت دلار

رویت بازار ارز هم نشان می‌دهد، معامله گرانی که تا ماه پیش نظاره گر شرایط بازار بودند و محتاطانه رفتار می‌کردند، اکنون بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و مشغول خرید ارز هستند. در واقع بازار ارز برخلاف زمستان سال گذشته، در روزهای آغازین سال 1401 رونق تازه‌ای گرفته و حجم معاملات این بازار رو به افزایش است.

با ادامه روند افزایش قیمت دلار، رشد نرخ پوند و یورو هم اتفاق افتاد. امروز قیمت یورو بازار آزاد نسبت به روز قبل با افزایش 127 تومانی رو به رو شد و در محدوده 30 هزار و 21 تومانی قرار گرفت. نرخ پوند هم در مقایسه با دیروز 173 تومان رشد پیدا کرد و به مرز 35 هزار و 777 تومانی رسید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز