دلار هفته را با گرانی تمام کرد

لست سکند

قیمت دلار امروز پنج شنبه (9 مرداد ماه) در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

به گزارش کاماپرس، در شرایطی که قیمت دلار در صرافی های بانک ها روندی رو به رشد را در پیش گرفته است و در مقایسه با روز گذشته 300 تومان افزایش یافته، در بازار آزاد هم نرخ دلار افزایشی بود و 23 هزار و 500 تومان داد و ستد شد.
در این میان، مقایسه نرخ ارز در صرافی های بانک ها و بازار آزاد در امروز(9 مرداد) و پنج شنبه هفته گذشته نشان می دهد که هفته جاری با گران شدن قیمت دلار به پایان رسیده است؛ آخرین روز هفته گذشته(پنج شنبه دوم مردادماه) قیمت دلار در صرافی های بانکی 20 هزار و 300 بود اما این هفته به 20 هزار و 800 تومان رسیده است.
در بازار آزاد هم در دوم مرداد قیمت دلار 21 هزار و 960 تومان بود اما امروز به 23 هزار و 500 تومان رسیده است.

مطالب مرتبط را بخوانید:

قیمت دلار و یورو در صرافی های بانک ها

راز آسمان پایتخت

به گزارش ایلنا، صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کردند،این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ و ۵۰۰ هزار تومان خریداری می‌کنند.
همچنین طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است، قیمت خرید یورو هم در این صرافی‌ها ۲۲ و ۵۰۰ هزار تومان است، اما قیمت یورو در بازار آزاد 27 هزار و 200 تومان است.
ناگفته نماند که یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو در این صرافی‌ها 1300 تومان اختلاف داشت.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز