قیمت سکه این هفته با گرانی 180 هزار تومانی بسته شد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (9 مرداد) با افزایش 180 هزار تومانی نسبت به روز گذشته، 11 میلیون و 280 هزار تومان معامله شد تا قیمت سکه در معاملات روز پایانی هفته با افزایش بسته شود.

به گزارش کاما پرس، قیمت سکه از ابتدای هفته جاری افزایشی بود تا اینکه دیروز چهارشنبه 160 هزار تومان کاهش یافت، اما دوباره امروز 180 هزار تومان رشد کرد و درحالی که روز گذشته، قمیت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 100 هزار تومان در بازار آزاد فروخته می شد، امروز به 11 میلیون و 280 هزار تومان افزایش یافت.
محمد کشتی‌آرای، نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه می گوید: بازار وضعیتی عادی دارد، این روزها نه با فشار تقاضا روبرو هستیم و نه با فشار عرضه، خرید و فروش طبق روال عادی صورت می‌گیرد.
او می افزاید: سیگنالی که ثابت می‌کند وضعیت در بازار عادی است، حباب سکه تمام بهار آزادی است. این حباب نه کوچک شده است و نه بزرگ پس روشن می‌کند بازار نه با فشار تقاضا روبروست و نه با فشار عرضه در نتیجه وضعیت بازار عادی است.

تاثیر پذیری قیمت سکه از بهای ارز و اونس جهانی

به گفته کشتی‌آرای، قیمت سکه تحت تاثیر دو عامل اصلی است، بهای ارز و نرخ طلا در بازارهای جهانی.
نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر ادامه می دهد: قیمت دلار نوسانی ادامه دار را در تیرماه شاهد بود اما حالا مدتی است که در کانال ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان در صرافی بانکی و بازار آزاد قرار دارد اما سوی دیگر داستان که به قیمت طلا در بازارهای جهانی باز می‌گردد با وضعیت متفاوتی مواجه است، قیمت‌ها در بازارهای جهانی طلا در حال افزایش هستند.

قیمت سکه و طلا

آریاک سفر

به گزارش دنیای اقتصاد، امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران، به 11 میلیون و 280 هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷ درصدی داشت.
همچنین هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به 1 میلیون و 432 هزار و 900 تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳ درصدی داشته است.

اخبار مهم اقتصادی را بخوانید:

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز