قیمت دلار رکورد جدیدی ثبت کرد

نرخ دلار در بازار ارز تهران رکورد جدیدی را ثبت کرد و در یک قدمی 22 هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، در شرایطی که بازار تهران امروز شاهد افزایش 28 درصدی قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی بود، نرخ دلار هم افزایش یافت و به 22 هزار تومان نزدیک شد.
در این میان برخی رسانه ها از افزایش لحظه ای قیمت دلار طی امروز خبر می دهند و حتی پیش بینی می شود که نرخ ارز در بازار آزاد از 22 هزار تومان هم عبور کند، درحال حاضر قیمت دلار به ۲۱,۹۲۰ (بیست و یک هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده است.
دلار که روز قبل تا ۲۰,۸۹۱ (بیست هزار و هشتصد و نود و یک ) تومان رسیده بود، امروز ( یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹) مصادف با ۰۵ جولای ۲۰۲۰ ، به ۲۱,۹۲۰ (بیست و یک هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۰۵ درصدی داشته است.

قیمت دلار در روزهای گذشته

به گزارش دنیای اقتصاد درحالی که امروز نرخ ارز به 22 هزار تومان نزدیک شده است، دیروز قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده بود.
صرافی‌های بانک‌ها روز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 1750 تومانی نسبت به روز کاری قبل 20 هزار و 700 تومان اعلام کرده‌ و از مردم با قیمت 20 هزار و 400 تومان خریداری می‌کردند.
قیمت فروش یورو هم در روز شنبه در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش 2 هزار تومانی نسبت به روزکاری قبل 23 هزار و 100 تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 22 هزار و 800 تومان بود.
ناگفته نماند اگرچه این هفته قیمت دلار به بیش از 20 هزار تومان رسیده است، چهارشنبه هفته گذشته قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۸ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده بود.

آریاک سفر

در این زمینه بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “قیمت دلار رکورد جدیدی ثبت کرد

  1. mahdi گفته:

    خدا لعنت کنه این …رو سال نود و هفت گفتم قیمت دلار میشه 26500 تومان الان داره میره برسه به این قیمت

  2. جواد گفته:

    از یکی نخ میگیرن که اینطوری بی پروا قیمتارو بالا میبرن‼
    چنتا بازپرس بفرستید تو صرافیا و آمار بگیرید
    دو سه نفرم اعدام کنید دیگه جرات نمیکنن از طرف خودشون قیمتارو یه شبه این هممممه بالا و پایین ببرن :/

  3. امیر گفته:

    کاش دلار بشه ۴۰هزارتومان خداکنه بشه ۴۰ هزار که چیب پول دارها پر پول بشه ماکه دلار نداریم 😁اما دعا میکنم برای پولدارا ک پولشون بیشتر بشه چون ما هرچقد بگیم اقا چرادلار رفته بالا رسیدگی کنید کو گوش شنواهیچ مسعولی گردن گیر این گرونی ها نیست اصلا ما ملتو نمیبینن ب دادما هیچ کس نمیرسه پس بهترک دلار ده برابربشه انشاالله 🙏

  4. سایلنت گفته:

    از ماست ک بر ماست.تا کی میخایم بگیم خدا لعنتشون کنه و فلان.هر چی هم نفرین میکنیم خودمون گرفتارتر میشیم.ایرانی چی بود چیشد.غیرتو شهامت ازش گرفته شد به جاش زبان نفرین و حرف مفت بهش اظافه شد.یه دست صدا نداره

  5. علی گفته:

    رو که نیست سنگ پا قزوینه مگه چند درصد پولها دست مردمه نهایتش ۳٪ همش دست دولته و ساده ترین کار را با مشاوره اقای نوبخت و نهاوندیان انتخاب کرده دولت خالی کردن جیب مردم

  6. علیرضا گفته:

    واقعا خیلی شیر تو شیر شده خجالت داره دولت تدبیر و امید کدام تدبیر و کدام امید این افزایش ها کار خودت دولت هست و ادامه خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز