قیمت دلار امروز چه تغییری داشت؟

بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه ها دلار برخلاف روند نزولی دیروز ، امروز شیب صعودی به خود گرفته و در ساعات پیش از ظهر با 300 تومان افزایش قیمت به قیمت 21 هزار و 880 تومان رسید اما در ادامه 200 تومان کاهش داشت.

به گزارش کاماپرس، دلار طی  روزهای هفته جاری به جز دیروز روند افزایشی خود را حفظ کرده و بنا به اعلام دنیای اقتصاد امروز نیز قیمت این ارز پرتقاضا در بازار آزاد برای ساعاتی به 21 هزار و 880 تومان رسید. با توجه به قیمت 21 هزار و 580 تومانی دلار در روز دوشنبه می توان گفت دلار امروز با 300 تومان گرانی و افزایش 1.37 درصدی مواجه شده بوده است.

البته قیمت‌دلار و دیگر ارزهای مطرح در بازار به صورت لحظه ای تغییر می کنند و در لحظه تنظیم این خبر نیز روند افزایشی قیمت دلار تا حدودی برعکس شده و قیمت دلار در حدود ساعت 11 و 58 دقیقه روز سه شنبه 17 تیرماه 99 به 21 هزار و 650 تومان رسیده است که نسبت به قیمت گشایش بازار 100 تومان افزایش و نسبت به اوج قیمت امروز 200 تومان کاهش را نشان می دهد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد پوند، امروز به ۲۷,۱۹۶ (بیست و هفت هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

همچنین امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۷۶ (یک هزار و هفتصد و هفتاد و شش ) تومان رسیده بود، امروز – سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۷ جولای ۲۰۲۰ – با رشد ۰.۴۴ درصدی به ۱,۷۸۴ (یک هزار و هفتصد و هشتاد و چهار ) دلار رسید.

آریاک سفر

به نظر می رسد با تغییر قیمت جهانی اونس طلا باید در انتظار واکنش بازار سکه و طلای داخلی به این تغییرات نیز باشیم.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز