قیمت دلار روز 8 اردیبهشت 1401 / چالش کانال 28 هزار تومانی

امروز هم قیمت دلار در کانال 27 هزار تومانی است و اندکی فاصله با نرخ 28 هزار تومانی دارد. در حال حاضر نرخ دلار نسبت به روز گذشته افت 0.32 درصدی پیدا کرده و در مرز 27 هزار و 930 تومانی قرار دارد. اما در حال حاضر قیمت دلار بازار متشکل نسبت به روز گذشته 0.25 درصد دیگر هم بالا رفته و اکنون به محدوده 25 هزار و 297 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی شبکه‌های خبری از رسیدن دلار به کانال 28 هزار تومانی هم خبر داده‌اند. اما در صورتی که این ارز خارجی به طور رسمی وارد کانال 28 هزار تومانی شده باشد، برای تثبیت در کانال قیمتی مذکور و رفتن به مرزهای بالاتر باید مقاومت 28 هزار و 200 تومانی را پشت سر بگذارد. با شکست این نرخ مقاومتی، خریداران بیشتری به بازار وارد خواهند شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دیدگاه فنی درباره قیمت دلار

اگر نرخ دلار بتواند از محدوده 28 هزار و 200 تومانی عبور کند، به سرعت به مرز 28 هزار و 800 تومانی نزدیک خواهد شد. به اعتقاد تحلیلگران فنی، اگر قیمت دلار از مرز مذکور هم عبور کند، سرعت رشد قیمتی دلار بیش از پیش بالا خواهد رفت.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر قیمت یورو هم مانند دلار کاهشی شده اما نرخ پوند رشد پیدا کرده است. نرخ یورو نسبت به روز گذشته 30 تومان کم شد و به مرز 29 هزار و 569 تومانی رسید. در حالی که قیمت پوند در مقایسه با دیروز 30 تومان بالا رفت و در محدوده 35 هزار و 176 تومانی قرار گرفت.

 

اطلاعات عمومی:

واحد پول قطر چیست؟

ریال واحد پول قطر است که با علامت اختصاری کیو آر در بازار ارز شناخته می‌شود. زیر واحد پول قطر، درهم است. هم اکنون ارزش ریال قطر در بازار داخلی کشور در محدوده 7 هزار و 860 تومانی قرار دارد. در حال حاضر نسبت دلار آمریکا به ریال قطر هم 3.655 است.

نمودار زیر تحولات یک سال اخیر ریال قطر را نشان می‌دهد؛

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز