قیمت دلار روز 26 تیر 1401/ نرخ ارز برگشت خورد!

قیمت دلار بازار آزاد یک روز هم نتوانست در کانال قیمتی 32 هزار تومانی دوام آورد و مجددا به محدوده 31 هزار تومانی برگشت. نرخ دلار بازار متشکل نسبت به روز قبل 0.01 درصد کم شد و به مرز 27 هزار و 769 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار بازار آزاد از دیشب سیگنال کاهش قیمتی را دریافت کرد و امروز این موضوع رخ داد. شب گذشته در معاملات پشت خطی، قیمت دلار در تهران، هرات و سلیمانیه کاهشی شد و معامله گران متوجه بازگشت نرخ‌ها در روز جاری کرد. بر اساس اطلاعات موجود، نرخ دلار سلیمانیه در معاملات شبانه با کاهش 400 تومانی همراه شد و قیمت این ارز در بازار هرات نیز 200 تومان کاهش پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اصلاح قیمت دلار یا تعطیلی بازار؟

عده‌ای از فعالان و معامله گران بازار ارز کاهش قیمتی دلار در روز جاری تحت عنوان اصلاح قیمتی یاد کردند. در واقع فعالان بازار ارز معتقدند بعد از جهش نرخ دلار، بازار به یک اصلاح قیمتی نیاز داشت و باید اندکی جریان صعودی آن توقف پیدا می‌کرد. البته گروه دیگری این کاهش نرخ را به تعطیلی روز آینده نسبت دادند و بیان کردند که بازیگران بزرگ ارزی ترجیح می‌دهند خرید و فروش‌ها را از روز سه شنبه آغاز کنند. به همین دلیل امروز بازار معاملات ارزی در یک تعطیلات نسبی قرار داشت. در هر صورت بازار امروز نوسان خاصی نداشت و قیمت دلار و دیگر ارزها کاهشی بودند.

امروز نرخ پوند و یورو مانند دلار در مدار نزولی قرار گرفت. هم اکنون نرخ یورو نسبت به روز قبل 1 درصد کم شده و به مرز 32 هزار و 40 تومانی رسیده است. نرخ پوند نیز در مقایسه با دیروز افت 1 درصدی داشت و در محدوده 38 هزار و 30 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز