قیمت دلار روز 23 تیر 1401/ ثبات نرخ ارز ادامه پیدا کرد

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد همچنان بدون نوسان خاصی معامله می‌شود. اما نرخ دلار بازار متشکل با رشد آهسته و مداوم خود در حال نزدیک شدن به کانال 28 هزار تومانی است. در حال حاضر نرخ دلار بازار متشکل نسبت به روز گذشته 0.04 درصد بالاتر رفته و در مرز 27 هزار و 767 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دلار و ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عده‌ای از معامله گران ارزی منتظر سفر بایدن به خاورمیانه هستند و به همین دلیل در بازار حضور فعال ندارند. البته سیاست‌های اخیر بانک مرکزی و حضور قابل توجه بازارساز باعث شده تا جو ارز بدون توجه به هیچ نوع اخبار زودگذری درباره مذاکرات برجام نوسانی نداشته باشد. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، اخیرا درباره مذاکرات برجام بیان کرده تا زمانی که موضوع حذف سپاه پاسداران از فهرست تروریسم وجود داشته باشد، توافق هسته‌ای با ایران اتفاق نخواهد افتاد. در حال حاضر بازگشت به توافق هسته‌ای برعهده ایران است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته همین اظهار نظر بایدن باعث شد تا برخی معامله گران احساس خطر کنند و در موقعیت خرید قرار بگیرند. اما شرایط خرید دلار به اندازه‌ای نیست که جو بازار را به هم بریزد و باعث رشد زیاد قیمت این ارز شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت دلار بی‌توجه به نرخ ارزهای مهم

هم اکنون معاملات با نرخ توافقی رونق گرفته و به همین دلیل از حجم معاملات بازار آزاد کم شده است. ثبات نرخ دلار بازار آزاد در شرایطی صورت گرفته که نرخ درهم و دلار بازار سلیمانیه رشد داشته است.

امروز نرخ پوند و یورو نیز به تبعیت از قیمت دلار تغییر خاصی نداشتند و در همان قیمت‌های سابق معامله شدند. نرخ یورو در بازار آزاد 32 هزار و 130 تومان بود. قیمت پوند هم در همان محدوده 38 هزار و 360 تومانی ثابت ماند و تغییری نداشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز