قیمت دلار روز 22 تیر 1401/ انجماد بازار ارز

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد همانند روزهای قبل در کانال قیمتی مشخصی منجمد شده و هیچ تغییر محسوسی نداشته است. اما نرخ دلار بازار متشکل نسبت به روز قبل 0.05 درصد بیشتر شد و به مرز 27 هزار و 795 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار طی چند روز اخیر در یک محدوده مشخصی فریز شده و هیچ حرکت خاضی ندارد. علت این موضوع هم ریشه در مسائل بسیاری دارد. عمده معامله گران بازار از رفتار بازارساز ترس دارند و به همین دلیل دلار خود را در بازار عرضه نمی‌کنند. وضعیت مذاکرات برجام کاملا مبهم و سردرگم است و معلوم نیست ایران و طرف‌های غربی به توافق برسند. اخیرا کاترین کولونا، وزیر جدید امور خارجه فرانسه، اعلام کرد که تنها چند هفته تا زمان تعیین شده برای مذاکرات برجام باقی مانده و ایران در مذاکرات دوحه رویکرد مناسبی داشته است!

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته کولونا، ایران در دوحه به مواضعی که پیش از بعضی توافق‌ها داشت، برگشته است. با این حال هنوز سگینال قوی درباره توافق هسته‌ای وجود ندارد و به گفته برخی کارشناسان احتمال احیای برجام ضعیف به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

نظر برخی فعالان درباره شرایط آینده و قیمت دلار

بعضی از فعالان بازار معتقدند شاید توافقی جدید دیگری بین ایران و طرف آمریکایی شکل بگیرد. این موضوع هم باعث احتیاط بیشتر معامله گران ارزی شده است. با توجه به این مسائل، جو بازار ارز محتاطانه شده و روند خرید و فروش دلار رونق چندانی ندارد. البته شرایط برای دیگر ارزهای پرمخاطب بازار نیز به همین منوال است.

امروز نرخ پوند و یورو نسبت به روز گذشته تغییری نداشت. در حال حاضر قیمت پوند با همان نرخ 38 هزار و 270 تومان معامله می‌شود. نرخ یورو بدون هیچ تغییری نسبت به روز قبل، در محدوده 32 هزار و 150 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز