قیمت دلار روز 25 تیر 1401/ بازگشت پرقدرت ارز معروف

نرخ دلار بازار آزاد در اولین روز هفته جاری رشد پیدا کرد و به کانال جدیدی وارد شد. قیمت دلار بازار متشکل نیز با افزایش 0.01 درصدی نسبت به دو روز گذشته، در محدوده 27 هزار و 770 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر فعالان عوامل مختلفی مثل سفر بایدن به تل آویو، سیگنال دلار هرات و درهم و … دست به دست هم دادند و قیمت ارز را جلو بردند. نرخ دلار که چند هفته به دلیل اعمال سیاست‌های جدید بانک مرکزی متوقف شده بود و توان عبور از یک محدوده مشخص را نداشت، امروز رشد پیدا کرد و به کانال جدیدی رسید. خیلی از کارشناسان بازار پیش بینی کرده بودند به دلیل تورم موجود و شرایط کنونی، سیاست‌های جدید بانک مرکزی در کوتاه مدت کارآمد خواهد بود و دوباره دلار به مسیر افزایشی خود بازخواهد گشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دیگر قیمت دلار در انتظار برجام نیست؟

هنوز برجام بلاتکلیف است و هیچ خبر مثبت یا منفی درباره آن وجود ندارد تا تکلیف دلار مشخص شود. خیلی از روزنامه نگاران، فعالان سیاسی و اقتصادی کشورهای مختلف معتقدند که تحرکات و تمایل دو طرف مذاکرات چندان جالب توجه نیست و این مسئله خوش بینی‌های باقی مانده را از بین می‌برد. خیلی از فعالان سیاسی و اقتصادی داخلی نیز به صراحت درباره مذاکره برجام و توافق ابراز ناامیدی کرده‌اند و معتقدند آینده ایران را باید بدون این مورد تصور کرد.

امروز نرخ پوند و یورو در مدار صعودی بود. قیمت یورو نسبت به دو روز قبل 0.6 درصد بالا رفت و 32 هزار و 450 تومان شد. نرخ پوند در مقایسه با پنج شنبه قبل 0.4 درصد رشد داشت و در محدوده 38 هزار و 520 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز