قیمت دلار روز 26 اردیبهشت 1401 / پیشروی سریع نرخ ارز در کانال 30 هزار تومانی

قیمت دلار از شب گذشته در معاملات پشت خطی از مرز 30 هزار و 200 تومانی عبور کرد و به رکورد جدیدی قیمتی رسید. آخرین اخبار به نقل از اقتصاد نیوز، بیانگر این است که قیمت دلار در مرز 30 هزار و 420  تومانی قرار گرفت. قیمت دلار بازار متشکل با رشد 0.18 درصدی نسبت به روز قبل، به مرز 25 هزار و 548 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار توانست در کانال 30 هزار تومانی تثبیت شود و به سرعت نرخ‌های بالاتری را تجربه کند. تحلیلگران بازار ارز عنوان کرده‌اند که نرخ دلار در کوتاه مدت در کانال 30 هزار تومانی باقی خواهد ماند. امروز هم اخبار مذاکرات برجام در بین معامله گران و در بازار ارزی کشور پررنگ بود. درباره موضوع برجام، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، اعلام کرده که متن احیای برجام آماده شده و تنها اختلاف سیاسی مانع از امضای این قرارداد شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

وزیر خارجه درباره آینده قیمت دلار چه می‌گوید؟

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران، درباره سفر اخیر انرکیه مورا و ادامه مذاکرات برجام اعلام کرده که با سفر این مقام مسئول اروپایی به ایران مذاکرات جدی در خصوص توافق انجام شد و اکنون ایران منتظر پاسخ طرف آمریکایی است. در صورت موافقت آمریکا برای ادامه مذاکرات تصمیم‌های سیاسی مهم اتخاذ خواهد شد و احتمال انجام توافق زیاد می‌شود. در صورت توافق امکان ریزش نرخ دلار قوت می‌گیرد.

آریاک سفر

قیمت یورو هم در بازار امروز رشد پیدا کرد. نرخ این ارز خارجی در روز جاری نسبت به دیروز 114 تومان دیگر بالا رفت و به مرز 31 هزار و 684 تومانی رسید.

اطلاعات عمومی:

ارز ملی روسیه چیست؟

رویل پول ملی کشور روسیه است که با آر یو بی در بازار ارزی شناخته می‌شود. نرخ این ارز در بازار داخلی با رشد 9 تومانی نسبت به دیروز در کانال 483 تومانی قرار دارد. براساس مبادلات ارزی نسبت دلار به روبل 66.45 واحد است، یعنی هر یک دلار با 66 روبل مبادله می‌شود.

نمودار زیر برگرفته از وبسایت شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز است و تحولات یکساله روبل را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز