قیمت دلار روز 25 مرداد 1401/ دامنه خوش بینی ها در بازار ارز کمتر شد

دلار بازار آزاد برخلاف جو مثبتی که بین معامله گران و کارشناسان حاکم است، امروز وارد مدار افزایشی شد. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز گذشته 0.92 درصد بالا رفته و به مرز 30 هزار و 180 تومانی رسیده است. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.11 درصد کم شد و در محدوده 27 هزار و 931 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تا روز گذشته و با انتشار همهمه‌هایی درباره توافق، نرخ دلار پله پله در مدار کاهشی قرار گرفت. اما از دیروز و با اعلام پاسخ مشروط ایران به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا و همچنین عدم واکنش روشن طرف اروپایی به این پاسخ، بار دیگر ابهامات درباره آینده برجام بیشتر شد و نرخ دلار به کانال 30 هزار تومانی رسید. نیمه شب گذشته اتحادیه اروپا پاسخ خود به مذاکرات برجام را برای اتحادیه اروپا ارسال و این اتحادیه دریافت پاسخ را اعلام کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

حرکت خلاف جهت یورو و پوند

لورا روزن، خبرنگار آمریکایی، به نقل از یک مقام اروپایی در توئیتر بیان کرده که پاسخ ایران عمدتا در حوزه مسائل مربوط به تحریم است. براساس گفته‌های روزن، ایران درخواست‌های سختی در مورد لغو تحریم‌ها دارند. ضمن اینکه نشریه پولیتیکو با استناد به اظهارات یک مقام غربی گزارش داده که هنوز مسائل حل نشده‌ای در حوزه انرژی هسته‌ای ایران وجود دارد و طرف ایرانی خواهان مختومه شدن برخی پرونده‌های مربوط به این موضوع است.

برخلاف نرخ دلار، امروز قیمت پوند و یورو کاهشی بود. قیمت یورو نسبت به روز قبل 0.4 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 30 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ پوند نیز در مقایسه با دیروز 0.1 درصد پایین آمد و در محدوده 36 هزار و 920 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز