قیمت دلار روز 18 اردیبهشت ماه 1401/ نرخ ارز در کانال جدید قیمتی جا خوش کرد

لست سکند

نرخ دلار بازار آزاد در اواخر تایم معاملاتی روز گذشته، اصلاح شد اما از کانال 28 هزار تومانی عقب نشینی نکرد. هم اکنون قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز گذشته 0.28 درصد کم شده و در کانال 28 هزار و 350 تومانی قرار دارد. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل بالا رفت و به محدوده 25 هزار و 581 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دلار نتوانست از مرز 28 هزار و 500 تومانی عبور کند، این محدوده برای فعالان ارز حائز اهمیت است. اما بالاخره نرخ این ارز خارجی در کانال 28 هزار تومانی تثبیت شد و همین موضوع بیان می‌کند که انتظارات افزایشی در بازار وجود دارد. شاید یکی از دلایل آرام شدن رشد قیمتی دلار، به خبر سفر انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، مربوط شود. یک خبرنگار اتریشی در صفحه توئیتر خود بیان کرده که مورا قصد دارد روز سه شنبه به تهران سفر کند. در صورت صحت این خبر و سفر مورا، امکان آغاز مذاکرات هسته‌ای وجود خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پیش‌بینی آینده قیمت دلار

عده‌ای از معامله گران معتقدند بازار به این نوع از اخبار هسته‌ای با این سرعت واکنش نشان نمی‌دهند. علت اصلاح قیمتی دیرهنگام دلار شاید به عوامل دیگری مربوط باشد. هم اکنون هیچ عاملی از کاهش نرخ دلار حمایت نمی‌کند. نرخ دلار هرات و درهم امارات هم رو به صعود است و به نظر امکان کاهش قیمتی دلار وجود ندارد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون نرخ پوند هم کاهشی شده اما قیمت یورو رشد پیدا کرده است. نرخ پوند نسبت به روز قبل 77 تومان کم شده و در محدوده 35 هزار و 45 تومانی قرار دارد. قیمت یورو هم در مقایسه با دیروز 289 تومان بالاتر رفته و به مرز 30 هزار و 307 تومانی رسیده است.

اطلاعات عمومی:

واحد پول کره جنوبی چیست؟

پول ملی کره جنوبی وون نام دارد که با علامت اختصاری کا آر دبلیو شناخته می‌شود. در روز گذشته نرخ وون در بازار ارز داخلی 22 تومان بود. بر اساس مبادلات ارزی، نسبت دلار آمریکا به وون کره، هزار و 271 واحد است. یعنی هر یک دلار آمریکا با هزار و 271 وون کره برابری می‌کند.

طبق اطلاعات شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز، نمودار جامع تحولات سالیانه وون به شکل زیر است؛

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز