قیمت دلار روز 11 مرداد 1401/ بازار ارز در انتظار دور جدید مذاکرات

قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به دیروز رشد 0.25 درصدی داشت و در محدوده 31 هزار و 730 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز قبل 0.09 درصد بیشتر شد و به مرز 27 هزار و 756 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه خبرها درباره ادامه مذاکره برجام و احیای آن پررنگ است، اما قیمت دلار امروز اندکی به مرزهای بالاتر سوق پیدا کرد. بسته اروپا برای معامله گران مهم به نظر رسیده و بازیگران ارزی منتظر خبرهای دقیق‌تری درباره این پیشنهادات و نتایج آن هستند. همین امر باعث شده تا بازار ارز نوسان خاصی نداشته باشد و فعلا معامله گران جانب احتیاط را در پیش بگیرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، از بسته پیشنهادی حمایت کرده است. مقامات وزارت خارجه نیز نسبت به پیشنهادات جدید اروپا واکنش نشان داده‌ و بیان کرده‌اند احتمال برقراری دور جدید مذاکرات در روزهای آینده وجود دارد.

آریاک سفر

قیمت دلار در چه صورت بالا می‌رود؟

همین خبرها باعث شده تا نرخ دلار نتواند از مرز 31 هزار و 800 تومانی عبور کند و در پایین این کانال به صورت محدود نوسان داشته باشد. در صورتی که دلار نتواند به بالای مرز 31 هزار و 800 تومانی دست پیدا کند، احتمال کاهش آن تا محدوده 31 هزار و 500 تومانی وجود دارد. البته برخی معامله گران در حال حاضر دلار را با نرخ 31 هزار و 500 تومانی به فروش می‌رسانند که برخی ادعا کرده‌اند ارزهای عرضه شده اسکناس سفید است.

نرخ یورو مانند دلار در مدار صعودی قرار گرفت و با رشد 0.1 درصدی نسبت به دیروز، به مرز 32 هزار و 520 تومانی رسید. اما قیمت پوند در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت و 39 هزار و 60 تومان شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز