قیمت دلار روز 10 شهریور 1401/ بالاخره سرنوشت ارز چه می‌شود؟

دلار همچنان در کانال 29 هزار تومانی به سر می‌برد. امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 0.36 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 29 هزار و 840 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.73 درصد بیشتر شد و در محدوده 28 هزار و 390 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنوز خبر جدیدی درباره مذاکرات برجام به بازار ارز مخابره نشده اما تنش همچنان در این بخش وجود دارد. به گفته گروهی از فعالان ارز، به دلیل مشخص نبودن نتیجه مذاکرات هسته‌ای، خریداران و فروشندگان حاضر نیستند که ریسک سنگینی داشته باشند. اما همواره فعالان ارزی سعی دارند تا با احتیاط از نوسانات محدود بازار استفاده کرده و سود به دست آورند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ دلار کمتر می‌شود؟

رسانه آمریکایی آکسیوس عصر چهارشنبه در گزارشی بیان کرد که براساس پیش نویس توافقی طرف‌های برجام، تنها بعد از تکمیل اجرای هر گام به سمت اجرای مرحله بعدی حرکت خواهند کرد. براساس این گزارش، انتظار می‌رود چهار ماه پس از امضای برجام، مرحله سوم به نام باز اجرا به وقوع بپیوندد. طبق مسائل از قبل ذکر شده، در این مرحله تمامی تحریم‌های ثانویه علیه ایران رفع خواهند شد. اقدامات دیگری از جمله تعامل با بخش خصوصی درباره نحوه انجام تجارت با ایران در دستور کار قرار خواهد گرفت. به نظر در این مقطع زمانی تهران اجازه آغاز نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاسیسات هسته‌ای را صادر خواهد کرد. به نظر این موارد روی قیمت دلار اثرگذار هستند.

امروز پوند و یورو رشد قیمتی داشتند. نرخ پوند نسبت به روز گذشته 0.4 درصد بیشتر شد و به مرز 35 هزار و 110 تومانی رسید. قیمت یورو نیز در مقایسه با دیروز 0.6 درصد بالا رفت و 30 هزار و 60 تومان شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز