قیمت دلار روز 8 شهریور 1401/ امروز نرخ ارز نزولی شد

دلار در جریان معاملات امروز کاهش قیمت داشت. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز گذشته 0.13 درصد کمتر شده و در محدوده 29 هزار و 510 تومانی قرار دارد. اما قیمت دلار بازار متشکل در مقایسه با دیروز 0.74 درصد بالاتر رفته و به مرز 28 هزار و 345 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه نرخ دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته آرایش صعودی به خود گرفت و حتی مرز 29 هزار و 800 تومانی را پشت سر گذاشت، اما امروز از آغاز جریان معاملات نزولی شد. اکنون دلار در کانال 29 هزار دلاری گیر افتاده و مدام در این محدوده در حال بالا و پایین رفتن است. به نظر نرخ دلار در این کانال قیمتی حمایت و مقاومت شدیدی را تجربه می‌کند و به همین علت امکان عبور از این مرز را ندارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت دلار هرات و سلیمانیه بالا رفت؟

روز گذشته نرخ دلار هرات هم افزایشی شد اما روی انتظارات صعودی نرخ ارز داخلی اثری نگذاشت. با توجه به نوسانات شرایط سیاسی کشور عراق و اثر گذاشتن روی بازار ارز و بالا رفتن تقاضا برای خرید دلار در منطقه سلیمانیه، قیمت دلار سلیمانیه در روز جاری اندکی افزایش پیدا کرده است. از نظر کارشناسان بازار ارز، شاید در ادامه معاملات روز جاری، این موضوع روی قیمت دلار بازار آزاد تهران اثر بگذارد و باعث بالا رفتن نرخ ارز داخلی شود.

امروز نرخ پوند مانند دلار کاهشی بود، اما قیمت یورو افزایش پیدا کرد. قیمت پوند در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.5 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 35 هزار و 140 تومانی رسید. اما نرخ یورو امروز در مقایسه با روز قبل 0.2 درصد بیشتر شد و در محدوده 29 هزار و 680 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز