قیمت دلار روز 7 شهریور 1401/ جزئیات پیش نویس برجام منتشر شد؟

نرخ دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به روز قبل 0.5 کاهش پیدا کرد و در محدوده 29 هزار و 480 تومان قرار گرفت. اما قیمت دلار بازار متشکل در مقایسه با دیروز 0.04 درصد بیشتر شد و به مرز 28 هزار و 133 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیروز جزئیاتی از پیش نویس برجام منتشر شد که البته هیچ نهاد رسمی داخلی آن را تایید یا تکذیب نکرد. طبق گزارش جاناتان لیز، پیش نویس توافق هسته‌ای شامل فرآیند اجرایی چند مرحله‌ای است. براساس این پیش نویس 165 روز چارچوب زمانی قبل از اجرایی شدن توافق هسته‌ای وجود دارد. طی این مدت زندانیان آمریکایی در ایران باید آزاد شوند تا تحریم‌ها به صورت مرحله‌ای کاهش پیدا کند. براساس جزئیات منتشر شده، توافق هسته‌ای تا چهار دور اعتمادسازی بین تهران و واشنگتن اجرایی نخواهد شد. روز گذشته ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، نیز اعلام کرد که بدون حل و فصل مسائل پادمانی، توافق معنایی ندارد و بعدها مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

اثر اخبار برجامی روی قیمت دلار و فعالیت معامله گران

مشاهدات به عمل آمده حکایت از آن دارد دیدگاه معامله گران بازار ارز به نتیجه برجام طی هفته‌های گذشته به شدت مثبت بوده و همین امر سبب شده تا گروهی از معامله گران تهران دارایی ارزی خود را به ریال تبدیل کنند. با این حال دست اندازهای برجامی در بازار ارز زیاد است و با توجه به اخبار منتشر شده درباره توافق وین، احتمالا این روند ادامه دار باشد.

امروز قیمت پوند و یورو تغییرات خاصی را به ثبت نرساندند. نرخ پوند در مقایسه با روز گذشته تغییر قیمتی نداشت و در همان محدوده 35 هزار و 300 تومانی معامله شد. قیمت یورو نیز نسبت به دیروز ثبات باقی ماند و مرز 29 هزار و 630 تومانی را حفظ کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز