قیمت دلار روز 10 اردیبهشت ماه 1401 / ورود رسمی نرخ ارز به کانال 28 هزار تومانی

لست سکند

قیمت دلار سرانجام مسیر افزایشی را پیمود و اولین روز هفته جاری را با ورود به کانال 28 هزار تومانی آغاز کرد. امروز نرخ دلار بازار آزاد نسبت به دو روز گذشته افزایش 0.21 درصدی را تجربه کرد و به مرز 28 هزار و 80 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با پنج شنبه قبل رشد 0.47 درصدی داشت و در محدوده 25 هزار و 382 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با انتشار برخی اخبار مربوط به برجام، ناامیدی بیشتری در بین مردم شکل گرفت و معامله گران ارزی سمت و سوی این بازار را افزایشی پیش بینی کردند. اخیرا رسانه آمریکایی پولتیکو بیان کرده که مذاکرات احیای برجام به طور کامل به بن بست خورده و دیپلمات‌های دو طرف هنوز معطل تعیین وضعیت یک نقطه اختلاف نهایی ایران و آمریکا هستند. نقطه‌ای که به حذف سپاه از لیست تروریسم وزارت خارجه مربوط است. انتشار همین خبر کافی بود تا خیلی از فعالان حوزه ارز، نسبت به تثبیت دلار بالای محدوده 28 هزار تومانی امیدوار شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آیا قیمت دلار به سرعت بالا می‌رود؟

با این حال هنوز دلار توان عبور از مرز 28 هزار و 200 تومانی را کسب نکرده است. به پیش بینی تحلیلگران فنی بازار ارز، در صورتی نرخ دلار به آسانی در مرزهای بالاتر قیمتی حرکت خواهد کرد که از محدوده 28 هزار و 200 تومانی عبور کند.

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ پوند و یورو هم افزایشی شد. قیمت یورو نسبت به دو روز قبل 169 تومان بالا رفت و به محدوده 29 هزار و 718 تومانی رسید. نرخ پوند هم در مقایسه با پنج شنبه هفته قبل رشد 411 تومانی را تجربه کرد و 35 هزارو 428 تومان شد.

 

اطلاعات عمومی:

پول رسمی امارات کدام است؟

درهم به عنوان ارز رسمی کشور امارات شناخته می‌شود. نام اختصاری این ارز آ ای دی است. در حال حاضر درهم امارات در بازار ارز داخلی 7 هزار و 600 تومان نرخ دارد که نسبت به روز گذشته 0.03 درصد رشد قیمت داشته است.

هم اکنون نرخ برابری دلار به درهم امارات به 3.67 واحد می‌رسد. یعنی هر یک دلار آمریکا با 3.67 درهم امارات قابل مبادله است. نمودار زیر تحولات یکسال اخیر نرخ درهم را نمایش می‌دهد؛

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز