قیمت دلار در چه صورت نوسان زیادی خواهد داشت؟/ قیمت روز 3 آبان

امروز دلار دقیقا روی مرز حساس قیمتی توقف کرد. در حال حاضر قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 0.45 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 32 هزار و 800 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 28 هزار و 800 تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین مشاهدات و گزارش‌ها، قیمت دلار طی چند روز اخیر مدام در محدوده 32 هزار و 600 تا 32 هزذار و 800 تومانی نوسان داشته است. این شرایط بازار بیان می‌کند که معامله گران بازار در این روزها نه تمایل چندانی به فروش داشته‌اند و نه مایل به خرید بوده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تحلیلگران فنی معتقدند در صورتی که دو محدوده ذکر شده در هم شکسته نشود، احتمال کاهش یا افزایش قیمتی قابل توجه نرخ دلار وجود نخواهد داشت. بازیگران افزایشی بازار برای دستیابی به نرخ 33 هزار و 300 تومانی تلاش می‌کنند. در مقابل طرف‌های کاهشی بازار به دنبال کاهش قیمت دلار تا مرز 32 هزار و 200 تومانی هستند تا به امکان ریزش قیمتی بیشتر فراهم شود.

راز آسمان پایتخت

مقاومت بازارساز در مقابل پیش روی بیشتر قیمت دلار

به نظر همچنان بازارساز نسبت به ورود نرخ دلار به کانال جدید قیمتی مقاومت دارد، اما برخی کارشناسان بر این باورند که این روند برای کوتاه مدت پاسخگو است و در میان مدت بعید خواهد بود رکوردهای جدید قیمتی ثبت نشود.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مدار افزایشی قرار گرفت. نرخ یورو در روز جاری نسبت به روز قبل 240 تومان بالا رفت و به کانال 32 هزار و 357 تومانی رسید. قیمت پوند نیز در مقایسه با روز گذشته رشد 0.17 درصدی را تجربه کرد و در محدوده کانال 37 هزار و 57 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز