قیمت دلار به اخبار برجامی روی خوش نشان داد

نرخ دلار بازار آزاد در معاملات پشت خطی شب گذشته نسبت به روز قبل با افت 33 تومانی مواجه شد و در محدوده 29 هزار و 920 تومانی قرار گرفت. در حال حاضر نرخ دلار در صرافی ملی بدون تغییر نسبت به دو روز پیش، 27 هزار و 421 تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاید یکی از دلایل این افت نرخ دلار به ابراز امیدواری طرف‌های مذاکره کننده نسبت به برگزاری این دور از گفت و گوها بازگردد. دور هفتم مذاکرات وین روز گذشته تمام شد و طرف‌های حاضر، از نتایج حاصل شده ابراز رضایت کردند.

البته هنوز عده‌ای از معامله گران به احیای برجام امیدوار نیستند و در این خصوص هم به صحبت‌های قبلی مقامات آمریکایی و اروپایی اشاره می‌کنند. اما گروه دیگر، دیدگاه مثبت شرکت کنندگان در پایان دور هفتم مذاکرات را دلیلی برای انجام توافق می‌دانند و انتظار دارند بار دیگر قیمت دلار در کانال پایین 30 هزار تومان تثبیت شود.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

سرنوشت دلار همچنان در دستان مذاکره کنندگان برجام

افت قیمت دلار در بازار نشان می‌دهد اخبار برجام تنها سیگنال قدرتمند تعیین نرخ این ارز خارجی محسوب می‌شود. کانال‌های اطلاع رسانی دو روز گذشته خبر از توقف مذاکرات وین دادند. پس از انتشار این اخبار بلافاصله کمی میزان خرید دلار در بازار رشد کرد و نرخ این ارز خارجی بالا رفت. اما با انتشار اخباری درباره روند مثبت مذاکرات و احتمال از سرگیری آن در دهه اول دی ماه، قبل از آغاز سال میلادی جدید، بار دیگر انتظارات کاهشی بازار ارز تقویت و نرخ دلار کاهشی شد.

نرخ پوند و یورو در بازار آزاد امروز رشد داشت. قیمت پوند نسبت به دو روز قبل 272 تومان بالا رفت و به مرز 40 هزار و 284 تومان رسید. نرخ یورو هم 205 تومان در مقایسه با دو روز گذشته افزایش پیدا کرد و 34 هزار و 251 تومان شد.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز