صعود مجدد دلار به کانال 30 هزار تومانی

شب گذشته قیمت دلار در معاملات پشت خطی مسیر افزایشی را طی کرد. این ارز خارجی در معاملات پشت خطی دیشب به محدوده 30 هزار تومانی رسید و حتی تا مرز 30 هزار و 10 تومانی پیش رفت. در حالی که تا قبل از ظهر قیمت دلار به 29 هزار و 200 تومانی رسیده بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، درهم نیز در ساعات پایانی معاملات روز گذشته بار دیگر مرز 8 هزار و 200 تومانی را تجربه کرد. تحلیلگران فنی بازار ارز معتقدند که اگر قیمت دلار روی 30 هزار و 200 تومان ثابت شود، صعود بیشتر قیمتی این ارز خارجی مسیر خواهد شد. مقاومت بعدی هم برای این ارز خارجی 30 هزار و 800 تومان است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

بعد از ظهر روز گذشته بار دیگر فشار خریدهای ارزی موجب شد که دلار به کانال 30 هزار تومانی برگردد. به نظر برخی فعالان ارزی، انتشار اخبار منفی پیرامون مذاکرات برجام بار دیگر فشار فروش را تقویت کرد و زمینه ساز رشد بیشتر نرخ این ارز خارجی شد. بیانات طرف‌های اروپایی درباره عدم پیشرفت مذاکرات وین و احتمال عدم نتیجه این دور از مذاکرات، از جمله اخبار منفی بود که روز گذشته توجه معامله گران بازار را به خود جلب کرد.

علت نوسانات نرخ ارز طی 24 ساعت اخیر

خبرگزاری رویترز هم به این موضوع اشاره کرده و به نقل از دیپلمات‌های ارشد آلمان، انگلیس و فرانسه به عدم پیشرفت مذاکرات پرداخته است. البته گروهی از فعالان معتقدند که نوسان گیری از خریدهای قبلی باعث کاهش قیمت مقطعی روز گذشته شد.

قیمت پوند و یورو هم امروز رشد پیدا کرد. نرخ پوند با افزایش هزار و 162 تومانی نسبت به دیروز، 40 هزار و 411 تومان شد. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل 992 تومان بالا رفت و به مرز 34 هزار و 567 تومانی رسید.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز