قیمت دلار باز هم پایین تر می‌رود؟

قیمت دلار بازار آزاد همچنان در مسیر کاهشی بوده و طبق آخرین اطلاعات نسبت به نرخ پایانی روز قبل 2.08 درصد دیگر هم کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر قیمت دلار در محدوده 26 هزار و 330 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل هم نسبت به روز گذشته 1.52 درصد کاهش پبدا کرده و به مرز 24 هزار و 439 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار به شدت در حال کاهش بوده و از لحاظ تحلیلگران فنی در صورتی که نرخ این ارز خارجی نتواند به بالای محدوده 26 هزار و 800 تومانی برسد، روند کاهشی ادامه پیدا خواهد کرد. به نظر بعضی از معامله گران ارزی، بازار دچار هیجان زیادی است و بسیاری از خریداران و فروشندگان تحت تاثیر همین جو فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

ضمنا همین معامله گران معتقدند که هنوز خبر رسمی از توافق برجام منتشر نشده و احتمال اینکه این احساسات فروکش کند، وجود دارد. ضمن اینکه شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که امکان نزول قیمت دلار به سمت کانال‌های پایین‌تر چندان عملی نیست.

خوش بینی نسبت به مذاکرات برجام زیاد است

با این حال اخبار رسمی منتشر شده از مذاکرات وین، باعث شده تا دامنه خوش بینی‌ها درباره بهبود شرایط ارزی کشور بالا برود. اخیرا میخائیل اولیانوف، نماینده کشور روسیه در مذاکرات هسته‌ای وین، بیان کرده که تعدادی از تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران لغو شده و مذاکرات برجام مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. این دسته اخبار باعث شده تا معامله گران بیش از پیش به بهبود شرایط ارزی کشور امیدوار شوند.

براساس آخرین اطلاعات، قیمت پوند و یورو امروز کمی بالا رفته است. نرخ یورو در مقایسه با روز گذشته، 138 تومان افزایش پیدا کرده و در محدوده 30 هزار و 330 تومانی قرار دارد. قیمت پوند هم نسبت به دیروز 163 تومان بالا رفته و به محدوده 36 هزار و 26 تومانی رسیده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز