قیمت خودرو های داخلی مجددا افزایش یافت + جدول قیمت روز ماشین

لست سکند

افت و خیز قیمت خودرو همچنان ادامه دارد اما بازار در حال حاضر در وضعیت رکود قرار دارد و این رکود رشد تورم را آهسته می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

طبق پیش‌بینی کارشناسان، بازار جهت تورمی خود را ادامه خواهد داد و باید منتظر افزایش قیمت‌ها بود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت
  • فروش فوری بدون قرعه کشی 4 محصول زامیاد
  • خرید قسطی آریزو ۶ ؛ هرآنچه باید بدانید

    به گزارش کاماپرس، قیمت خودرو در روزهای گذشته افزایش داشته است به طوری که سمند ال ایکس سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شد و به 277 میلیون تومان رسید. 206 تیپ دو نیز افزایش قیمت را تجربه کرده و با قیمت 288 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    همچنین امروز 207 دنده‌ای با قیمت 380 میلیون خرید و فروش می‌شود و پژو 207 اتوماتیک نیز 540 میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته حدود 10 میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.



در میان دیگر محصولات ایران خودرو، سمند ای اف 7 هم 310 میلیون تومان شده؛ پژو 405 نیز به 275 میلیون تومان رسیده است. پژو پارس هم امروز 299 میلیون تومان شد.

تارا دنده‌ای پنج میلیون تومان گرانتر شد و اکنون 425 میلیون تومان قیمت خورده است. این در حالی است که دنا پلاس دنده ای توربو و دنا پلاس توربو اتوماتیک قیمت خود را حفظ کرده اند و همگی امروز هم به ترتیب به قیمت 460 میلیون و 483 میلیون تومان وارد بازار شده‌اند.

و اما تندر 90 ؛ این خودرو امروز 445 میلیون تومان خرید و فروش شد که به این ترتیب نسبت به روز گذشته 5 میلیون تومان افزایش قیمت داشت. سمند سورن ای ال ایکس مانند روز گذشته 272 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پیش از این کارشناسان معتقد بودند مذاکرات وین در بازار خودرو تاثیرگذار خواهد بود. باید منتظر ماند و دید نتایج مذاکرات وین چه خواهد شد و چه تاثیراتی بر بازار خودرو می‌گذارد.

در ادامه قیمت روز پرفروش ترین محصولات ایران خودرو آمده است:

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز