خرید قسطی آریزو ۶ ؛ هرآنچه باید بدانید

لست سکند

مدیران خودرو به مناسبت قرن جدید، خودروی آریزو 6 را قسطی به فروش می‌رساند. مبلغ تمام شده این محصول 909 میلیون و 400 هزار تومان است که 272 میلیون و 820 هزار تومان پیش‌پرداخت آن خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این محصول مدل 1400 است و با تسهیلات حداکثر 70 درصد به فروش می‌رسد. بنابر اعلام مدیران خودرو، مدت اقساط این محصول حداکثر 60 ماهه خواهد بود و طی 45 روز کاری تحویل خریداران می‌شود. آریزو 6 قسطی همچنین دو نوبت سرویس رایگان علاوه بر سرویس‌های دوره‌ای معمول نیز دارد.

در همین زمینه بخوانید:

گفتنی است که حواله صادر شده در سیستم فروش به نام مشتری، 72 ساعت اعتبار خواهد داشت و پس از آن، در صورت عدم واریز وجه، درخواست مشتری حذف می‌شود. هزینه بیمه بدنه هم سال اول به صورت نقدی و سال‌های بعد به صورت چک قابل پرداخت است. این محصول دو سال یا شش نوبت سرویس دوره‌ای رایگان دارد. مدیران خودرو بنا به نوع فروش، تا 45 روز کاری پس از ثبت نام  Chery Arrizo 6 را به خریدار تحویل خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که صاحب هر کد ملی فقط یک بار می‌تواند درخواست خود را مبنی بر خرید محصولات مدیران خودرو ثبت کند. ثبت نام نیز تنها از محل رنگ‌های فعال در سیستم فروش امکان‌پذیر خواهد بود.

متقاضیان خرید آریزو 6 از گروه خودرهای چری، برای خرید این محصول می‌توانند با مراجعه به سایت مدیران خودرو و انتخاب فروش اینترنتی از منوی فروش، درخواست خود را ثبت کنند. پیگیری وضعیت خرید خودرو توسط خریدار نیز از طریق همین سایت امکان پذیر است.

چری آریزو 6 از گروه محصولات سدان­های شرکت چری ، برای اولین بار در سال 2018 با نام آریزو GX در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. این خودرو در حالت کلی از لحاظ ظاهری طراحی مدرن و قابل قبولی دارد. حجم موتور آن نیز 1498 سی سی توربو است و برابر با 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “خرید قسطی آریزو ۶ ؛ هرآنچه باید بدانید

    • کیان گفته:

      علی آقا، درودبرشما
      بله، تحقیر و ظلم و درواقع احانت های اجتماعی بهرطریق ممکنه را روا میدارند! مطمینا” هیچ اهل خانواده با اعضای خانواده اش، و هیچ شهروندی به اهل قومش، و هیچ هموطنی به همنوع ملی اش چنینی نمیکند که برما میگذرد! مطمینا” قوم حجرست که بنام دین و دیانت نسل آریایی را هنوز که هنوز است به تحقیر میگراید😔🥵

  1. حافظ گفته:

    اگر پولمون کم باشه منظور از کم یعنی در حد این آریزو ۶ این ماشین عالیه ولی اگه وسعمون میرسه آریزو ۶ پرو رو بخریم خیلی خیلی عالیتره به خصوص مدل ۱۶۰۰ سی سی تی جی دی آی که از ۶ ماه دیگه به فروش می‌رسد فکرشو بکنید ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد و نزدیک ۳۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد یعنی قدرت برابر با ماکسیما خشک و گشتاور ۵۰ نیوتون متر بیشتر از ماکسیمای خشک تازه جدید ترین ماکسیما واسه ۱۳ سال پیش یعنی آب و آتش هر لحظه امکان دارد موتورش یا گیربکس یا سیستمهای برقیش به مشکل بخوره تازه گیرم تمیزشو پیدا کنی ماکسیما واسه زمانی بود که سوخت مفت بود نه الآن که از فردا خبر نداریم تازه ماکسیما هیچ آپشنی نداره تنها آپشنش شیشه بالابر برقی ولی آریزو ۶ خدای آپشن چه برسه مدل پروش حالا طرفدارای ماکسیما میان میگن آپشن‌های چینی زود از کار می‌افتند الآن چینی ها ی ۱۰ سال پیش هنوز آپشناش کار می‌کنه چه برسه به این مدل های جدید که اگه به آپشن ها شون اعتماد نداشتند بیش از ۵ سال فکرشو بکن بکن بیش از ۵ سال گارانتی بی قید و شرط نمی‌دادند پس با این شرایط کشور ما خودرو فقط چینی دقت کنید تو این شرایط وگرنه کی تسلا ودایملر و بی ام دبلیو دوست نداره

  2. بهشت گفته:

    من دوس دارم بخرم‌ولی نمیدونم یک میلیاردو چهارصد قسطش درمیاد ایا ارزشش داره!؟
    بعد ۵سال چن باید بفروشمش چقدر ضرر میکنم؟ خداداند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز