آغاز پیش فروش نقدی و اقساطی KMC کرمان موتور از 20 فروردین ماه

متقاضیان خودرو کا ام سی تی 8 کرمان موتور این امکان را دارند تا این اتومبیل را با قیمت نقدی 907 میلیون تومان یا با اقساط 12 و 18 ماهه خریداری کنند. ثبت نام این خودرو از بیستم فروردین ماه آغاز خواهد شد و تا 31 همین ماه هم ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور، افرادی که خواهان خرید قسطی کا ام سی هستند باید برای طرح اقساط 12 ماهه تقریبا 400 میلیون تومان و برای 18 ماهه حدود 450 میلیون تومان پیش پرداخت داشته باشند. هم خرید نقدی و هم خرید اقساطی از طریق اینترنتی انجام خواهد شد. طبق اعلام شرکت خودروسازی کرمان موتور، موعد تحویل این خودرو سه ماه آینده خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

خودروهای کا ام سی که به متقاضیان عرضه می‌شود، مدل 1401 خواهند بود. سند این خودروها تا پایان تسویه اقساط در رهن شرکت کرمان موتور است و پس از تسویه اقساط سند خودرو آزاد خواهد شد. این خودروها در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری به مشتریان عرضه می‌شود.

میزان اقساط برای خودرو کا ام سی کرمان موتور

مشتریانی که خواهان این خودرو هستند و در طرح اقساط 12 ماهه شرکت کرده‌اند باید در چهار مرحله، هر سه ماه یک مرتبه، 136 میلیون و 760 هزار تومان قسط بپردازند. برای طرح 18 ماهه هم پرداخت اقساط در شش مرحله، آن هم هر سه ماه یک بار، خواهد بود. مبلغ اقساط طرح 18 ماهه کا ام سی، 86 میلیون و 530 هزار تومان است.

مشخصات خودرو اعم از ویژگی‌های فنی، آپشن‌های خودرو، مشخصات ظاهری و درونی، رینگ و ابعاد این محصول همگی در سایت کرمان موتور درج شده و متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این بخش می‌توانند به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه داشته باشند.

مرتبط با : کرمان موتور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز