آخرین فرصت برای ثبت نام در فروش فوق العاده ایران خودرو با قیمت قطعی

فروش فوق العاده ایران خودرو، با قیمت قطعی، به مناسبت ماه مبارک رمضان از دو روز پیش آغاز شد و تا پایان امروز ادامه دارد. تاریخ دقیق قرعه کشی بعد از اتمام فرآیند ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ثبت نام این دوره از فروش فوق العاده ایران خودرو با موعد 90 روزه در حال انجام است. متقاضیان باید از طریق سایت معتبر ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در این دوره از ثبت نام محصولات ایران خودرو نیازی به پیش پرداخت وجه نیست و تمامی افرادی که در قرعه کشی‌های قبلی انتخاب نشده و امکان پرداخت وجه نداشتند، می‌توانند در این دوره از فروش شرکت داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

در این دوره، خودرو پژو 206 تیپ 3 هاچبک سقف شیشه‌ای با قیمت قطعی 181 میلیون و 248 هزار تومان و پژو پارس ای ال ایکس موتور تی یو 5، با قیمت قطعی 211 میلیون و 267 هزار تومان هم ارائه شده است. موعد تحویل تمامی خودروها سه ماه آینده خواهد بود. اسامی دیگر خودروهای ارائه شده در این دوره از فروش فوق العاده ایران خودرو در جدول زیر آمده است؛

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو

لازم به ذکر است که حداکثر سه روز بعد از اتمام فرآیند ثبت نام و بسته شدن سایت، قرعه کشی محصولات ارائه شده ایران خودرو برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

متقاضیانی که در این دوره از قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو انتخاب شوند، باید طی سه روز وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کنند. افرادی که واریز وجه نداشته باشند، ثبت نام ایشان ملغی خواهد شد. در این دوره از قرعه کشی ایران خودرو مانند دوره‌های قبلی شرایطی از جمله ممنوعیت نقل و انتقال امتیاز قرعه کشی و … وجود دارد.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز