قیمت تور تایلند چقدر است؟

لست سکند

قیمت تور تایلند در مقایسه با سایر تورهای شرق آسیا کمتر است. چنین مزیتی موجب شده که تایلند به یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری به خصوص در نیمه دوم سال تبدیل شود. گردشگران می‌توانند با توجه به بودجه و علایق خود، یک سفر لوکس و پرهزینه به تایلند را تجربه کنند و یا سفر به تایلند به یکی از ارزان‌ترین مسافرت‌های خارجی آنها تبدیل شود.

به گزارش کاماپرس، سبک سفر شما و شهرهای انتخابی برای اقامت تا حد زیادی بر قیمت تور تایلند تاثیرگذار است. به عنوان مثال، یک سفر لوکس به پوکت یا پاتایا می‌تواند بسیار پرهزینه باشد و این در حالی است که شما می‌توانید با اقامت در یکی از هتل‌های اقتصادی بانکوک، سفری مقرون به صرفه و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

در این گزارش، جزئیات مربوط به هزینه سفر به تایلند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

هزینه اقامت در تایلند؛ از هتل‌های لوکس تا هاستل‌های ارزان‌قیمت

معمولاً درصد زیادی از قیمت تور تایلند به هزینه اقامت اختصاص می‌یابد. هزینه اقامت شما بر اساس نوع اقامتگاه و شهری که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. این هزینه می‌تواند بین 6 تا بیش از 300 دلار متغیر باشد. اگر تمایل دارید که یک سفر بسیار ارزان به تایلند را تجربه کنید، بهتر است در هاستل‌ها اقامت داشته باشید. قیمت هتل‌ها و هاستل‌های بانکوک و پاتایا نسبتاً ارزان‌تر از هتل‌های شهر پوکت است. اغلب هاستل‌های ارزان‌قیمت بانکوک در محله‌هایی مانند واتانا، راچاتیو و خائوسان قرار دارد. از طرف دیگر، هتل‌های لوکس بانکوک بیشتر در منطقه فاتوم وان واقع شده‌اند. به طور کلی، هزینه یک شب اقامت در هتل‌های لوکس تایلند از حدود 100 دلار آغاز می‌شود. لازم به ذکر است که امکان رزرو تور تایلند با هتل یوآل وجود ندارد.

راز آسمان پایتخت

قیمت بلیط پرواز تایلند؛ سفر ارزان با سلام ایر

شرکت‌های هواپیمایی مختلفی مانند ماهان ایر، سلام ایر، قطر ایرویز، ترکیش ایر، امارات و امثال آن در مسیر هوایی ایران – تایلند پرواز می‌کنند. این پروازها به مقصد شهرهای پوکت، بانکوک و پاتایا انجام می‌شود. قیمت بلیط پروازهای ماهان حداقل 10 درصد نسبت به ایرلاین‌های خارجی ارزان‌تر است. البته چنانچه به دنبال ارزان‌ترین قیمت تور تایلند هستید، رزرو پرواز تهران – بانکوک با سلام ایر بهترین گزینه است؛ چرا که هزینه سفر به بانکوک با سلام ایر حدود پنج تا 10 درصد نسبت به پروازهای ماهان ارزان‌تر است.

نکته مهم دیگر درباره قیمت بلیط پرواز تایلند این است که امکان رزرو تور لحظه آخری برای این کشور وجود ندارد. اگر به دنبال بهترین زمان سفر به تایلند بر اساس قیمت تور هستید، بهتر است برای رزرو تور تایلند از حدود دو هفته قبل از سفر، اقدام کنید. به طور کلی، قیمت بلیط هواپیما حدود یک سوم از هزینه‌های تور را در برمی‌گیرد.

هزینه ویزای توریستی تایلند

تمام گردشگران ایرانی که قصد ورود به خاک تایلند دارند، باید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنند. ویزای توریستی تایلند در دو نوع سینگل (یک بار ورود) و مولتی­پل (چند بار ورود) صادر می‌شود. دارندگان این ویزا می‌توانند 30 تا 60 روز در این کشور اقامت داشته باشند. هزینه ویزای توریستی تایلند برای یک بار ورود حدود 60 یورو و هزینه ویزای توریستی مولتی­پل حدود 160 یورو است.

تور تایلند-کاماپرس

هزینه خورد و خوراک در تایلند

خوشبختانه هزینه خورد و خوراک در تایلند در اغلب موارد مقرون به صرفه‌تر از سایر تورهای خارجی است. مثلاً چنانچه برای یک تور هفت روزه تایلند حدود 35 میلیون تومان هزینه می­کنید، هزینه‌های مربوط به خورد و خوراک شما کمتر از نصف این مبلغ می‌شود. این کشور غذاهای متنوع و خوشمزه زیادی دارد و اگر بخواهید در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید، به راحتی می‌توانید از غذاهای ارزان و خوش‌طعم خیابانی تایلند لذت ببرید. قیمت غذاهای خیابانی این کشور از حدود یک دلار و قیمت غذا در رستوران‌های لوکس تایلند نیز از حدود 100 دلار آغاز می‌شود.

هزینه تفریح در تایلند

این کشور، تفریح‌ها و سرگرمی‌های بسیار متنوعی برای هر سلیقه‌ای دارد. در برخی موارد، شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه، از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی تایلند دیدن کنید، اما برای استفاده از ماساژ، تفریحات آبی، سوار شدن به کشتی یا ورود به معابد باید مبلغی بپردازید. این مبلغ معمولاً بین پنج تا 150 دلار متغیر است.

بهترین قیمت تور تایلند 1402

تور تایلند معمولاً به صورت ترکیبی و با اقامت در شهرهایی مانند بانکوک، پاتایا، پوکت و بالی برگزار می‌شود. چنانچه تمایل دارید تا با بهترین قیمت تور تایلند 1402 به این کشور زیبا سفر کنید، آژانس مسافرتی “نهال گشت” را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خدمات تور تایلند نهال گشت شامل بلیط هواپیما، ویزای توریستی، اقامت در هتل همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین شهری، بیمه مسافرتی و پشتیبانی 24 ساعته می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 1830-026 تماس بگیرید یا به وبسایت این مجموعه به آدرس www.nahalgasht.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز