قیمت تارا از شاهین چقدر گران تر است؟

طبق گفته نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران خودرو ، تارا در بازار خودرو گران تر از شاهین سایپا عرضه می شود.

به گزارش کاماپرس، جدیدترین خودروی ایران خودرو بعد از رونمایی رسمی توسط وزیر سمت تا چند ماه دیگر وارد بازار می شود. خودرویی که به گفته اسد کرمی نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران خودرو از لحاظ کیفی یک سر و گردن بالاتر از شاهین است و به همین دلیل با قیمت بالاتری هم عرضه می شود.

کرمی در این باره می گوید:« کیفیت تارا یک سر و گردن از شاهین بیشتر است. به همین دلیل قیمت تارا حدودا 300 میلیون تومان ارزیابی شده است. البته هنوز قیمت کارخانه‌ای تارا و بازار مشخص نیست اما آنچه برآورد شده قیمت تارا کمی از قیمت شاهین بالاتر است.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران خودرو در ادامه می گوید:« قیمت شاهین در بازار 260 میلیون تومان است. این در حالی است که کیفیت تارا یک سر و گردن از شاهین بیشتر است و قیمت تارا حدودا 300 میلیون تومان ارزیابی می‌شود.» آنچه از سوی شرکت‌های خودروسازی اعلام شده است تولید انبوه این محصول از بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز، چندی پیش در اوج نوسان قیمت خودرو فربد زاوه، کارشناس بازار خودرو در مورد قیمت احتمالی این خودرو گفته بود: « قیمت این خودرو فول اتوماتیک به نظر می‌رسد 700 تا 800 میلیون تومان باشد. شاید قیمت خودرو تارا معمولی و دنده‌ای به رقمی نزدیک 400 تا 500 میلیون تومان برسد.»

خودرو تارا طبق اعلام مسئولان ایران خودرو از بهمن ماه وارد بازار می شود. محصول جدید سایپا هم در زمستان امسال تحویل مشتریان می شود. به گفته جواد سلیمانی مدیر عامل سایپا، خودرو شاهین از لحاظ استاندارد در سطح مطلوب و بالایی قرار دارد و می تواند 3 ستاره کیفی استانداردهای اروپا را دریافت کند.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز