قیمت انواع ماکارونی در بازار چند؟

طی سال‌های اخیر با افزایش قیمت برنج در کشور، برخی از خانواده‌ها ماکارونی را جایگزین برنج در سبد کالای خود کرده اند. آمارها حاکی از آن است که از سال گذشته سرانه مصرف ماکارونی افزایش پیدا کرده است و به‌طور میانگین سرانه مصرف این محصول در کشور به 7 کیلوگرم و در برخی از مناطق محروم به 10 کیلوگرم رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرطرفدارترین انواع ماکارونی را در بازار معرفی می‌کند،

ماکارونی شلرز زر مارکارون

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 17 هزار تومان است. از این ماکارونی صدفی در بسته بندی 500 گرمی می‌توانید برای درست کردن یک سالاد ماکارونی خوشمزه استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

ماکارونی سدانو زر ماکارون

قیمت این ماکارونی 20 هزار تومان است. از ماکارونی لوله‌ای در بسته بندی 500 گرمی می‌توانید جهت آماده کردن یک پاستا لذیذ بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

ماکارونی پیکولی زر ماکارون

قیمت این ماکارونی پیچی در وزن 500 گرم 20 هزار تومان است. با این محصول می‌توانید یک کیک ماکارونی خوشمزه برای تولدها و دورهمی‌های خود آماده کنید.

اسپاگتی قطر 1.4 مانا

قیمت این ماکارونی رشته‌ای در بسته بندی 700 گرمی 23 هزار تومان است. با این محصول می‌توانید برای مهمانان خود یک ماکارونی خوشمزه بپزید.

ماکارونی شلز سبزیجات زر ماکارون

قیمت این محصول 24 هزار تومان است. با این محصول می‌توانید یک غذای لذیذ و خوشمزه تهیه کنید. همچنین، می‌توانید برای خوش طعم کردن آن کمی جعفری و فلفل دلمه به آن اضافه کنید. ماکارونی شلز سبزیجات می‌تواند برای کسانی که رژیم غذایی دارند، گزینه مناسبی باشد.

ماکارونی قطر 3.5 تک ماکارون

قیمت این اسپاگتی قطر 3/5 تک ماکارون 28 هزار تومان است. وزن این محصول 500 گرم است.

انتهای پیام

مرتبط با : تک ماکارونزرماکارونمانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت انواع ماکارونی در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز