جدیدترین قیمت انواع روغن مایع در بازار

روغن‌های سرخ کردنی در میان ایرانی‌ها از جمله مواد غذایی پر‌مصرف هستند به‌گونه‌ای که سرانه مصرف روغن خوراکی در ایران حدود 21 کیلوگرم، یعنی 9 کیلوگرم بیشتر از سرانه مصرف جهانی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، نگاهی به آخرین قیمت روغن‌های پخت و پز و سرخ کردنی در فروشگاه‌ها حاکی از آن است که محصولات برخی برندها بین 70 تا 100 هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند. با افزایش قیمت روغن و پایین آمدن قدرت خرید، تقاضا برای این ماده مصرفی نیز کاهش پیدا کرد.

کاماپرس در ادامه جدیدترین قیمت انواع روغن مایع در بازار را بررسی می‌کند؛

روغن سرخ کردنی غنچه

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 76 هزار تومان است. این محصول 1.5 لیتری حاوی روغن کانولا است. روغن سرخ کردنی غنچه از نوع روغن آفتاب‌گردان در حجم 900 میلی لیتری 46 هزار تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

روغن سرخ کردنی لایت طبیعت

قیمت این محصول 180 هزار تومان است. این محصول 3 لیتری حاوی روغن گیاهی است. قیمت روغن سرخ کردنی لایت طبیعت در بسته بندی 2 لیتری 120 هزار تومان است. قیمت این روغن با حجم کمتر در بسته بندی 900 میلی لیتری 54 هزار تومان است. طبق نظر کاربران سایت دیجی کالا این محصول امتیاز 4.3 از 5 را دریافت کرده است.

 

روغن سرخ کردنی بهار

قیمت این محصول 173 هزار تومان است. این محصول 3 لیتری حاوی روغن آفتابگردان است. کاربران دیجی کالا به لحاظ کیفیت به این محصول امتیاز 4.3 از 5 را داده‌اند.

روغن سرخ کردنی بهار الماس

قیمت این روغن سرخ کردنی 114 هزار تومان است. این محصول حاوی روغن آفتابگردان بوده و در حجم 3 لیتری عرضه شده است. قیمت روغن سرخ کردنی آفتابگردان بهار الماس در حجم 1.5 لیتری 98 هزار تومان است. کاربران در سایت دیجی کالا به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4.4 از 5 را داده‌اند.

روغن سرخ کردنی سمن

قیمت این محصول 1.35 لیتری 224 هزار تومان است. این روغن مایع حاوی روغن کنجد و روغن سبوس برنج است. روغن کنجد موجود در آن سرشار از ویتامین E است و از بروز بیماری‌های قلبی عروقی جلوگیری می‌کند. کاربران سایت دیجی کالا به این محصول امتیاز 4.2 را داده‌اند.

 

روغن سرخ کردنی بدون پالم اویلا

قیمت این محصول 133 هزار تومان است. این محصول حاوی روغن آفتابگردان بوده و در بسته بندی 2 لیتری عرضه شده است. این روغن حاوی اسیدهای چرب امگا 3، امگا 6، امگا 9 است که از دسته اسیدهای چرب ضروری بدن هستند. طبق نظرسنجی کاربران دیجی کالا به لحاظ کیفیت به این محصول امتیاز 4.2 تعلق گرفته است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : اویلابهارسمنطبیعت سبز پارس کهنغنچه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت انواع روغن مایع در بازار

  1. سالار حسینی گفته:

    چقدر عجیب همین چند وقت پیش بود که روغن نایاب شده بود تا این که با قیمت جدید یه هو پیدا شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز