قیمت انواع ماست یک کیلویی در بازار/ بهمن 1401

ماست یکی از فرآورده‌های لبنی پرطرفدار و خوشمزه است که خواص زیادی دارد. علت اصلی تولید ماست یک نوع باکتری است و از هرنوع شیر می‌توان ماست تهیه کرد. ماست به سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند و منجر به راحت هضم شدن غذا می‌شود.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع ماست می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ماست سون پرچرب

ماست سون با داشتن بافت خامه‎‌ای و چاشنی نمکی، یکی از محبوب‎‌ترین ماست‎های برند کاله در بازار است. در فرآیند تولید این محصول، ماست در مخزن بزرگی همزده می‌شود تا از آب انداختن ماست و دوفازی شدن آن جلوگیری شود. این محصول دارای انرژی زیادی است و می‌توان از آن به عنوان میان‌وعده و یا در کنار غذا استفاده کرد. ماست سون در بسته‌بندی‌های 900 گرمی به قیمت 38 هزار تومان عرضه می‎شود.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

ماست لاکتیویا

ماست لاکتیویا یکی از ماست‌های شرکت کاله است که پر از باکتری پروبیوتیکی است. علت اصلی تولید این ماست باکتری لاکتوباسیلوساست. ماست لاکتیویا برای بهبود فرآیند گوارش برای افرادی که مبتلا به یبوست هستند، مفید است. چربی این ماست کم است و دارای 164 کیلوکالری است. این ماست در بسته‌بندی‌های 900 گرمی به قیمت 47 هزار تومان عرضه می‌شود.

ماست سنتی دامداران

مجموعه دامداران از سال 1363 در زمینه بسته‌بندی و عرضه انواع فرآورده‌های لبنی مشغول به فعالیت است. ماست سنتی دامداران از انواع کم‌چرب است و دارای 175 کیلوکالری است. این ماست در بسته‌های 900 گرمی به قیمت 40 هزار تومان عرضه می‌شود.

ماست یونانی میهن

صنایع غذایی میهن دارای بیش از 50 سال سابقه در زمینه تولید فرآورده‌های لبنی است. بافت ماست یونانی خامه‌ای‌تر و متراکم‌تر از ماست سنتی است و با ترکیبات متفاوتی از ماست سنتی تهیه می‌شود. ماست یونانی دارای کلسیم بالاتر، لاکتوز کالری و سدیم کمتری است. طعم این ماست ترش است و کربوهدرات کمتری دارد. ماست یونانی میهن در بسته‌بندی‌های 900 گرمی به قیمت 65 هزار تومان عرضه می‎شود.

ماست کم چرب پگاه

مجموعه غذایی پگاه دارای 67 سال تجربه در زمینه تولید و بسته‌بندی فرآورده‌های لبنی در ایران است. استفاده از فناوری‌های جدید برای تولید ماست در پگاه، از اواخر دهه 80 آغاز شد و محصولات پروبیوتیک و فراسودمند تولید شدند. ماست کم چرب پگاه دارای طعم سنتی و ساده است و در بسته‌بندی‌های 900 گرمی عرضه می‌شود. قیمت این محصول 26 هزار تومان است.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : پگاهدامدارانکالهمیهن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز