قیمت انواع برنج ایرانی 10 کیلویی در بهمن ماه

برنج یکی از اصلی‌ترین غذاها در سفره‌های ایرانی است و معمولا چندین وعده در هفته سرو می‌شود. برنج دارای انواع ویتامین‌های ضروری است و انرژی روزانه مورد نیاز بدن را فراهم می‌کند. طعم و عطر بهتر برنج ایرانی، باعث شده که انتخاب اول بسیاری از افراد باشد. کاما پرس در ادامه به بررسی قیمت انوع برنج ایرانی در بسته‌های 10 کیلویی می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

برنج طارم هاشمی کشت اول فریدونکنار

برنج طارم هاشمی یکی از مشهورتررین برنج‌های مازندران است که در شهرهای بابلسر و فریدونکنار در نوبت اول برداشت می‌شود. علت نامگذاری این برنج این است که هنگام کاشت و یا بعد از برداشت، دانه‌های برنج هاشمی و برنج طارم با هم ترکیب می‌شوند. این برنج در بسته‌های 10 کیلویی به قیمت یک میلیون و 300 هزار تومان عرضه می‎شود.

برنچ هاشمی معطر آستانه اشرفیه طایفه

این برنح از انواع دانه بلند است که پس از پخت به خوبی قد می‌کشد و دانه‌های برنج به صورت جدا از هم باقی‌ می‌مانند. دانه‌های این برنج یک دست هستند. از دلایل محبوبیت این برنج، عطر و طعم خوش آن است. این برنج ارگاینک و طبیعی است و بدون مواد نگهدارنده بسته‌بندی شده است. برنج هاشمی طایفه در بسته‌های 10 کیلویی به قیمت یک میلیون و 380 هزار تومان عرضه می‌شود.

آریاک سفر

برنج دمسیاه ممتاز صادراتی

برنج دمسیاه یکی از محبوب‌ترین برنج‌های تولید شده در استان گیلان است. کیفیت بالا و عطر خوب، این برنج را به انتخاب مناسبی برای رستوران‌ها و مهمانی‌ها تبدیل کرده است. برنج دم سیاه خوش‌پخت و خوش‌شکل است و می‌توان آن را برنج‌های دیگر ترکیب کرد. این برنج در بسته‌های 10 کیلویی به قیمت یک میلیون و 380 هزار تومان عرضه می‌شود.

برنج طارم محلی قائمشهر

برنج طارم ایرانی که در مازندران کشت می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین برنج‌های ایرانی است. این برنج عطر و طعم خوبی دارد و خوش‌پخت است. بسیاری‌ از رستوران‌ها و شرکت‌ها از این برنج استفاده می‌کنند. قیمت این برنج در مقایسه با کیفیت آن، پایین است و به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین برنج‌های ایرانی است. برنج طارم محلی قائمشهر در بسته‌های 10 کیلویی به قیمت 970 هزار تومان عرضه می‌شود.

برنج عنبر بو حاج احمد

برنج عنبر بو در جنوب ایران کشت می‌شود و نسبت به برنج‌های دیگر، قیمت کمتری دارد. طبع این برنج گرم است و برای افرادی که مشکلات معده و تحریک روده دارند، مناسب‌تر است. برنج عنبربو نسبت به برنج‌های شمال به میزان آب کم‌تری نیاز دارد و در تمامی مراحل به صورت ارگانیک تولید می‌شود. این برنج در بسته‌های 10 کیلویی به مبلغ 850 هزار تومان عرضه می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز